بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر و همسرانش و پسرش راستین + خانواده تا علت طلاق

0

بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر و همسرانش و پسرش راستین + خانواده تا علت طلاق

زندگی شخصی و بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر و همسر اولش پوپک گلدره و همسر دومش و پسرش راستین غفارمنش + زندگینامه و بیوگرافی حرفه ای امیر غفارمنش همسر سابق پوپک گلدره با عکس ها و علت طلاق از پوپک گلدره تا درگذشت همسر جوانش همراه با داستان زندگی و خانواده و ماجرای بیماری ایشان را در سایت حرف تازه با اخبار و عکس ها و ازدواج مجدد و عکس جدید همسر دومش و پسرش راستین را مشاهده کنید.

امیر غفارمنش

بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر

امیر غفارمنش بازیگر ایرانی در ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران در محله نواب تهران به دنیا آمده است.  پدر او ، احمد غفارمنش، فیلمساز سینمای آزاد ایران بود.

بزرگ شدن در یک خانواده تقریبا هنری باعث شد او از همان کودکی عاشق بازیگری شود و اولین حضور خود را در ۶ سالگی با بازی در فیلم تلویزیونی فردوس در سال ۱۳۵۳ به ثبت برساند. پدر امیر غفارمنش سال هاست که از دنیا رفته است.

شروع بازیگری

وی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر شروع کرده و سپس با بازی در سریال های محمد رحمانیان و حسن فتحی وارد سریال های تلویزیونی شد.
وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه، همسایه‌ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی و …..حضور داشته است.
این هنرمند سینما و تلویزیون و تئاتر در چند فیلم سینمایی نیز حضور داشته که از جمله فیلم خانه‌ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا و نفوذی و آژانس ازدواج و …‌بازی کرده است.

امیر غفارمنش

ازدواج با پوپک گلدره و جدایی

وی چند سال قبل با پوپک گلدره از بازیگران ایرانی ازدواج کرده بود‌.
اما زندگی این زوج به انتها نرسیده و آنها بعد از مدتی از هم جدا شدند
در سال ۱۳۸۵ پوپک گلدره بر اثر سانحه رانندگی در جاده شمال فوت می کند، اما این زوج قبل از این حادثه از هم جدا شده بودند.

پیشنهادی:

 

امیر غفارمنش

پوپک گلدره همسر اول امیر غفارمنش

پوپَک گلدره بازیگر ایرانی در ۸ مرداد ۱۳۵۰ در تهران به دنیا و در ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ بر اثر سانحه رانندگی بعد از چند روز کما درگذشت.
پوپک مرادعلی گلدره در فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش «پل» شروع و سپس در مجموعه تلویزیونی ساعت خوش در سال ۱۳۷۳ وارد سریال های تلویزیونی شد و در چتد فیلم سینمایی مانند روح مهربان و موج مرده نقش آفرینی کرده است‌

امیر غفارمنش

درگذشت پوپک گلدره

وی در شهریور ۱۳۸۴ در حین رانندگی در جادّهٔ نوشهر به نور -منطقه سیسنگان دچار سانحه شده و به حالت کما رفت و در نهایت تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ پس از ۸ ماه به‌سر بردن در کما درگذشت و در قطعه ۸۸ (قطعه هنرمندان) بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

امیر غفارمنش

همسر امیر غفارمنش کیست

این بازیگر بعد از جدایی از گلدره ازدواج مجدد داشته و حاصل این ازدواج یک پسر به نام راستین است.

امیر غفارمنش

فیلم‌ شناسی

خانه‌ای روی آب (۱۳۸۰)
انتخاب (۱۳۸۳)
مسیح (۱۳۸۴)
نفوذی (۱۳۸۷)
پوسته (۱۳۸۷)
پوست موز (۱۳۸۷) –
آژانس ازدواج (۱۳۸۹)
خودزنی (۱۳۹۰)
اختاپوس (۱۳۹۰)
آدم آهنی (۱۳۹۱)
آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند (۱۳۹۲)
تتل و راز صندوقچه (۱۳۹۲)

سریال های تلویزیونی

۱۳۹۷ دنگ و فنگ روزگار
۱۳۹۷ شش قهرمان و نصفی
تهران پلاک ۱
۱۳۹۵ بیمار استاندارد
۱۳۹۵ بوی تاک
۱۳۹۴ دردسرهای عظیم ۲ و ۱
۱۳۹۱ همیشه سینما
۱۳۹۱ چک برگشتی
۱۳۹۰ راه در رو
۱۳۹۰ آقای مدیر
۱۳۸۹ خوش‌نشین‌ها
۱۳۸۹ ارمغان تاریکی
۱۳۸۹ پرانتز باز
۱۳۸۸ عید امسال
۱۳۸۷ جاده در دست تعمیر
۱۳۸۶ روزگار خوش حبیب آقا
۱۳۸۶ آرزوهای شیرین
۱۳۸۶–۱۳۸۵ شکر تلخ
۱۳۸۵ خون‌بها
۱۳۸۰ رستوران خانوادگی
۱۳۷۸ آژانس دوستی
مردها فرشته نیستند

امیر غفارمنش

ایشان در جدیدترین سریالی که بازی کرده در سال ۹۸ سریال های شش قهرمان و نصفی و سریال دنگ و فنگ روزگار است که روی آنتن شبکه های تلویزیونی به نمایش درآمده است.

عکس بزرگسالی راستین پسر امیر غفارمنش

امیر غفارمنش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، ۲۱ تیر ۱۴۰۱، مهمان برنامه خندوانه شبکه نسیم بود. او در این برنامه با حضور ناگهانی و غافلگیر کننده پسرش راستین ، که خواننده و آهنگساز است، بسیار متعجب شد.

عکس های جدید و مصاحبه خواندنی با امیر غفارمنش

*سریال «بوم و بانو» چه حرفی برای مخاطب دارد؟

این سوالی است که کارگردان و نویسنده باید جواب بدهند اما به طور کلی این سریال دارد قصه ای را تعریف می کند که تماشاگر چند پیام مختلف داشته باشد که شاید زیباترین پیام این باشد که عشق یک شمشیر دو لبه است و باید آن را شناخت.

*چرا از اینهمه فعالیت هنری سمت بازیگری رفته اید؟

شاید به خاطر اینکه پدر من در کار سینما بود. پدر من از فیلم سازهای آزاد سینما بود یا دلیل دیگر اینکه بعضی مواقع آدمیزاد احساس می کند که دوست دارد خودش را فریاد بزند و این با بازیگری ممکن می شود.

*فکر می کردید روزی بازیگر شوید؟

بله من از روزی که شروع کردم مطمئن بودم که بازیگر می شوم.

*چه ویژگی هایی را برای انتخاب نقش مدنظر قرار می دهید؟

سخت بودن نقش، دستمزد، کارگردان و همبازی ها.

بازیگر طنز یا جدی

بله بیشتر به عنوان بازیگر طنز می شناسند چون در ذهن مردم لحظات شاد بیشتر ثبت می شود و از چیزهای تلخ گریزان هستند، شاید به نوعی مردم ما از اندیشیدن می ترسند و برای همین است که چه در تلویزیون و چه تئاتر به کارهای طنز پناه می برند.

*سریال های تلویزیونی در ژانر طنز به سمت سطحی نگری نرفته اند؟

من الان سریال طنزی نمی بنیم! همیشه باید برای هر جامعه ای دو سریال طنز روی آنتن وجود داشته باشد و برای جامعه ما که افسرده است بیشتر!

*خوش چهره بودن چقدر در پیشنهاد نقش تاثیر دارد؟

نمی دانم! این را باید از آدم هایی که چهره خوبی دارند بپرسید ولی سینمای ایران پر از آدم هایی است که چهره آنها از لحاظ زیبایی شناختی خوب نیست ولی بازیگرهای بسیار قدر و قلدر و گردن کلفتی هستند که آرزوی ما است برویم و کنار آنها بازی کنیم.

بازیگران و کارگردان های خارجی مورد علاقه

آلپاچینو را خیلی دوست دارم، نیک نولته و رابرت دنیرو را هم خیلی دوست دارم، کلا بازیگرهای خارجی قدر هستند و از کارگردان ها هم از کارهای اسکورسیزی و هانکه خوش می آید. این دو را خیلی دوست دارم.

*دوست دارید برای کدام کارگردان ها بازی کنید؟

هر کس که من را انتخاب می کند به من احترام گذاشته و من با سر برای او کار می کنم، خیلی کارگردان های بزرگی هستند که دوست دارم با آنها کار کنم. مثل آقای اصغر فرهادی، آقای روستایی و آقای الوند، سینمایی که صاحب اندیشه است.

بازیگرهای مورد علاقه ایرانی

دوست دارم در کنار امیر جعفری بازی کنم، در کنار نوید محمدزاده و احمد مهرانفر و خیلی از بازیگرهای دیگر که کنارشان بازی کرده ام و لذت برده ام، شما نمی دانید داریوش موفق چه بازیگر قدری است ولی همیشه بازی کردن کنار او برای من لذت بخش بوده است.

*در میان فیلم های ایرانی نقشی بوده که دوست داشته باشید شما آن را بازی کرده باشید؟

شاید بیشترین نقشی که علاقه داشتم آن را بازی کنم هامون خسرو شکیبایی بوده و البته فیلم گوزن ها و نقش بهروز وثوقی.

*چقدر به ماندگاری فکر می کنید؟

چیزی به نام ماندگاری وجود ندارد و هیچ چیزی در این دنیا ماندگار نیست. مگر شما الان می دانید قبر پرویز فنی زاده کجاست و اکبر مشکین چه کسی بود؟ هیچ کس ماندگار نیست و کسی که به فکر ماندگاری باشد اشتباه می کند، خیلی از آثار هنری تاریخ مصرف دارند ولی مشکلی از جلوی پا برمی دارند، ماندگار نیستند ولی خیلی تاثیرگذار هستند.

در ادامه تصاویر بیشتر از این هنرمند را مشاهده کنید.

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

نظرات