معرفی و اسامی شرکت کنندگان نیمه نهایی فصل دوم عصر جدید

0

معرفی و اسامی شرکت کنندگان نیمه نهایی فصل دوم عصر جدید

مرحله نیمه نهایی فصل دوم عصر جدید شروع میشود ،عصر جدید بعد از مدتی توقف با شروع ماه محرم، امشب چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ دوباره روی انتن شبکه سه برمیگردد و شرکت کنندگان نیمه نهایی مشخص میشوند

 

معرفی و اسامی شرکت کنندگان نیمه نهایی فصل دوم عصر جدید +عکس و بیوگرافی

 

پیج اینستاگرام عصر جدید با استوری و عکسی از داوران این برنامه اطلاع رسانی کرد که قرار اسا امشب ساعت ۲۲ دورباره پخش مجدد خود را از سر بگیرد و از شبکه سه پخش شود.

شرکت کنندگان مرحله نیمه نهایی عصر جدید ۲

امشب چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ اسامی برگزیدگان مرحله نیمه نهایی عصر جدید ۲ که با رأی و انتخاب مردم  از طریق روبیکا انتخاب شده‌اند، معرفی خواهند شد که ما نیز در اداه بعد از پخش برنامه بروز رسانی خواهیم کرد.

 

گفتنی است که پنج شرکت کننده این مرحله با رای داوران به نیمه صعود کردند و حالا نیز ۵ شرکت کننده دیگر که مردم انتخاب کردند را امشب چهارشنبه احسان علیخانی و داوران مسابقه اعلام خواهند کرد.

زمان پخش و تکرار نیمه نهایی فصل دوم عصر جدید

لازم به ذکر است که پس از پایان مرحله مقدماتی و شروع مرحله دوم عصر جدید، ۲۰ قسمت از این برنامه پخش شد و حالا ده نفر به مرحله نیمه نهائی، خواهند رفت تا با هم به رقابت بپردازند.

زمان پخش عصر جدید امشب ۱۹ شهریور در ساعت ۲۲ از شبکه ۳ خواهد بود

برنامه عصر جدید قرار است امشب بعد از خبر ۲۲ روی آنتن شبکه سه با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و امین حیایی پخش میشود که داوران فصل او عصر جدید نیز بودند که حالا نیز در قسمت جدید حاضر هستند.

امشب جزئیات و زمان پخش نیمه نهائی با توجه به کرونا و شدت گرفتن آن توسط احسان علیخانی اعلام میشود ، اما احتمالا مانند زمان پخش قبلی در روزهای شنبه و یک شنبه ساعت ۲۲ خواهد بود.

منبع: مجله اینترنتی حرف تازه و پیج اینستاگرام عصر جدید

نظرات