بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار کیست + عکس های جدید و بدون گریم

0

بیوگرافی یاسمینا باهر بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار کیست + عکس های جدید یاسمینا باهر بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار کیست همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

آتوسا در سریال دیوار به دیوار

بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار کیست + عکس های جدید و بدون گریم

یاسمینا باهر بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۶ اسفندماه ۱۳۶۸ در تهران متولد شد و بازیگری را از دوران مدرسه با تئاتر آغاز کرد و به تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی پرداخت و از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد و حالا در جدیدترین اثر بازیگری در سریال دیوار به دیوار در نقش آتوسا به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار کیست

سوابق بازیگری

یاسمینا باهر در اولین تجربه بازیگری اش در سال ۸۸ به عنوان بازیگر مقابل دوربین فیلم کادوی دربه در ساخته یوسف تیموری رفت.

آشنایی با علی مسعودی نویسنده فیلم کادوی دربه در نقطه عطفی در دنیای بازیگری یاسمینا باهر بود و علی مسعودی معرف خانم بازیگر در دو کار بعدی اش بود.

خانم باهر با امیریل ارجمند پسر داریوش ارجمند ازدواج کرده و یک فرزند دارد. او عروس داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت است

بیوگرافی یاسمینا باهر بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار

بیوگرافی یاسمینا باهر بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار

از کارنامه هنری یاسمینا باهر می توان به فیلم ها و سریال هایی چون ‏دیوار به دیوار ۲ ، دیوار به دیوار ، آقا و خانم سنگی ، شب شیشه‌ای ، فیلم سینمایی کادوی در به در
بدون اجازه و … به ایفای نقش پرداخته است.

مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» به کارگردانی “سامان مقدم” از جمله کارهای مناسبتی طنز است که در ایام نوروز روی آنتن رسانه ملی رفت. در این سریال که ماجراهای زندگی چند خانواده را در کنار هم روایت می‌کند و پزمان جمشیدی و آزاده صمدی و گوهرخیراندیش و … از بازیگران این سریال هستند.

خانم باهر در سریال دیوار به دیوار به کارگردانی “سامان مقدم”در تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید.

یاسمینا باهر در سریال دیوار به دیوار، نقش آتوسا خلیل‌ زاده دختر شاهرخ را بازی کرده، نقشی که به گفته خودش از شخصیت واقعی او فرسنگ‌ها فاصله دارد و متفاوت است.

عکس بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار

یاسمینا باهر در سریال دیوار به دیوار، نقش آتوسا خلیل‌ زاده را بازی کرده، او درباره نقش خود در «دیوار به دیوار» گفت: آتوسا دختر درسخوانی است. او نابغه فیزیک است و در المپیاد جایزه گرفته است. این خانواده در کنار عصبانیتی که در بیرون از چهارچوب خانوادگی شان دارند خیلی مهربان هستند. یکی از خصیصه های دوست داشتنی شان هم این است که خیلی مراقب یکدیگرند و جلوی دیگران از هم دفاع می کنند.

بیوگرافی یاسمینا باهر بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار

وی افزود: من در زندگی شخصی ام زیاد درسخوان نبودم. همچنین آدم درونگرایی هستم و رفتارهایم را بروز نمی دهم و این دو تفاوت شخصیتی من و آتوسا است، اما با تمامی اینها شخصیت آتوسا را دوست دارم. از طرفی به خاطر سن و سالم معمولا نقش دختر خانواده به من پیشنهاد می دهند، اما آتوسا دختری است که با سایر دخترهایی که تا به حال نقششان را بازی کرده ام تفاوت هایی دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار

باهر در ادامه گفت: با اینکه فرد شوخ طبعی نیستم، اما بازی در آثار طنر را خیلی دوست دارم و زمانی که مقابل دوربین این دست کارها قرار می گیرم، فرد دیگری می شوم. اطرافیانم می گویند حضورت در آثار طنز تو را به بازیگر صرفا طنز تبدیل می کند و شانس حضور در سایر ژانرها را سلب می کند.

سریال دیوار به دیوار یکی از جدیدترین آثار تلویزیون به کارگردانی سامان مقدم است.

نظرات