بازیگر نقش خر در کلبه عمو پورنگ کیست؟ + بیوگرافی و چهره واقعی

0

بازیگر نقش خر در کلبه عمو پورنگ کیست +همسر و بیوگرافی ابراهیم شفیعی و سوابق هنری وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش خر در کلبه عمو پورنگ کیست؟ بیوگرافی و چهره واقعی

ابراهیم شفیعی بازیگر نقش خر در کلبه عمو پورنگ کیست

ابراهیم شفیعی, بازیگر و دوبلور اهل ایران متولد ۱۳۵۴ در تبریز و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد سالها پیش با شراره پورجلال از هنرمندان تئاتر ازدواج کرده و ۲ فرزند به نام های کسرا و کمند می باشد. کسرا خواننده است و تاکنون چند آهنگ نیز وارد بازار کرده است.

ورود به عرصه هنر

از ۱۳۶۹ وارد حوزه هنری تئاتر تبریز شده و سپس از سال ۱۳۸۰ وارد حرفه دوبله شده، صدای پاتریک در باب اسفنجی صدای این هنرمند خوب و با اخلاق و برجسته کشورمان است . شفیعی عضو انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم نیز می‌باشد. او به تزگی در کلبه عمو پورنگ در نوروز ۱۴۰۰ مهمان خانه های بینندگان بود.

از جمله آثار دوبله او در انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم می‌توان آثار زیر را نام برد:

آناستازیا (دوست چاق دیمیتری),دیو و دلبر (ساعت),در جستجوی نمو (یکی از ماهی‌های آکواریوم),شگفت انگیزان (بادی),گوژپشت نتردام۱ (یکی‌از مجسمه‌های کلیسا),شیرشاه (تیمون) , … می باشد. بیوگرافی ابراهیم شفیعی را بطور کامل اینجا بخوانید.

ابراهیم شفیعی بازیگر نقش خر در کلبه عمو پورنگ کیست

بازیگر خنده بازار

شفیعی در طنز خنده بازار در نقش سروین (علی پروین)، رمبو، پیغام جاسم خانی (پیمان قاسم خانی)، پینوکیو، اصیل صدفیان (رسول نجفیان)، افندی (مصطفی دنیزلی)، (مجید قناد)، سعید جمالی (مجید جلالی)، فتاح زاده (علی فتح‌الله‌زاده)، فدایی (محمد فنایی)، کوروس مصمم (سیروس مقدم)، عمو پررنگ (عمو پورنگ)، دکتر نفری (دکتر نظری)، هامانیاهو (بنیامین نتانیاهو) بازی کرده‌است.

عکس جدید ابراهیم شفیعی

از دیگر آثای بازیگری این چهره میتوان به بازی در مجموعه تلویزیونی خروس در نقش دکتر پرهام  و در کتابخانه عمو پورنگ نقش پهلوان پنبه و در محله گل و بلبل نقش ایاز (پدر عمو پورنگ) و سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در نقش تیمور و بچه محل و همچنین سریال طنز ناخونک در نقش دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید، افسانه هزارپایان و … را میتوان اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش خر در کلبه عمو پورنگ

بیوگرافی بازیگر نقش خر در کلبه عمو پورنگ

بازی در برنامه کلبه عمو پورنگ از جدیدترین کارهای هنری ابراهیم شفیعی در سال ۱۴۰۰ می باشد که در نقش و کاراکتر خر ظاهر شده و گرین بسیار متفاوت و جذابی را دارد.

آثار سینمایی

شفیعی در فیلم سینمایی دو دزد و دوپری به کارگردانی حسین قناعت و در عیدانه عمو پورنگ نوروز ۹۵ نقش جدیدی را به نام سوسن خانم که در قالب یک عروسک کوکی هست رو ایفا کرد.

اینستاگرام و پیج شخصی

ebrahimshafieemehryar

نظرات