ساعت و جدول پخش جزء خوانی قرآن و ترتیل در تلویزیون ماه رمضان ۱۴۰۱

0

ساعت و جدول پخش جزء خوانی قرآن و ترتیل در تلویزیون ماه رمضان ۱۴۰۱

ساعت و زمان پخش ترتیل خوانی قرآن در تلویزیون ماه رمضان از شبکه های یک سیما و دو و سه و چهار و شبکه قرآن و … در ایام ماه رمضان ۱۴۰۱ همراه با جدول پخش جزء خوانی قرآن رمضان ۱۴۰۱ در شبکه های مختلف تلویزیون در ادامه میخوانید

ساعت و جدول پخش جزء خوانی قرآن و ترتیل در تلویزیون ماه رمضان 1401

 ساعت و زمان پخش جزء خوانی قرآن و ترتیل خوانی در تلویزیون رمضان ۱۴۰۱

تلویزیون امسال نیز مانند همه ساله در ایام ۳۰ روز ماه رمضان اقدام به پخش زنده و یا تولیدی ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در شبکه های مختلف کرده است که دراز اماکن مقدس چون حرم رضوی و حرم حضرن معصومه و مساجد و … پخش میشود

 ساعت و زمان پخش جزء خوانی قرآن و ترتیل خوانی در تلویزیون رمضان ۱۴۰۱

ساعت پخش ترتیل‌ خوانی

شبکه یک : هر روز در ماه مبارک رمضان، ۴۵ دقیقه بعد از اذان صبح، ترتیل‌خوانی قرآن کریم را از مشهد مقدس حرم رضوی (ع) پخش می‌کند.

شبکه دو : هر روز در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰:۳۰ صبح از شهر طبس امام‌زاده حسین بن موسی الکاظم (ع) به روی آنتن می‌رود.

شبکه سه : پخش ترتیل‌خوانی قرآن کریم هر روز ساعت ۱۴:۵۰ به صورت زنده همراه با تفسیر کوتاه از شهر قم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) پخش می‌شود.

شبکه چهار : هر روز ساعت ۱۴ به صورت زنده از شیراز حرم‌ مطهر احمدبن موسی شاه چراغ ترتیل‌خوانی را برای مخاطبان خود پخش می کند. جمع خوانی قرآن کریم در ساعت ۳ بامداد از این شبکه بازپخش می‌شود.

ویژه برنامه «انس با قرآن» در ماه مبارک رمضان هر روز به صورت زنده بعد از نماز ظهر و عصر از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) شهرستان ری از شبکه پنج پخش می‌شود.

شبکه قرآن و معارف سیما: ترتیل جزء خوانی را در سه نوبت ساعات ۵:۳۵، ۱۰:۲۰ و ۱۷:۳۰ به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران، حرم‌ مطهر امام رضا (ع) و حرم امام‌ خمینی (ره) روی آنتن می‌برد.

جزءخوانی قرآن در شبکه افق:  هر روز ساعت ۱۷ در ایام‌ ماه مبارک رمضان به صورت زنده و مستقیم از صحن گوهرشاد حرم‌ رضوی مشهدالرضا (ع) پخش می‌شود.

شبکه امید: هر روز قبل از اذان ظهر از ساعت ۱۲:۳۰ از بندر بوشهر امامزاده مهیمن و حمزه علیهما السلام روی آنتن این شبکه می‌رود.

در شبکه جهانی جام‌جم هر روز ساعت ۱۶ ترتیل‌خوانی از نجف اشرف پخش می‌رود.

در شبکه آموزش هر روز در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸:۳۰ از اصفهان مزار امامزاده ابراهیم و اسماعیل علیهما السلام پخش می‌شود.

 

نظرات