شبکه خبری آسیا نیوز محمدرضا حیاتی برای کیست و کجاست؟

0

شبکه خبری آسیا نیوز محمدرضا حیاتی برای کیست و کجاست؟

ویدئویی خبر از ملحق شدن گوینده قدیمی صدا و سیما به آسیانیوز می دهد. محمدرضا حیاتی ظاهرا به شبکه خبری آسیانیوز پیوست. گفتنی است که آسیانیوز خود یک شبکه داخلی ایران است و زیرمجموعه روزنامه اقتصادی آسیا نیوز می باشد.

شبکه خبری آسیا نیوز محمدرضا حیاتی برای کیست و کجاست؟

شبکه خبری آسیا نیوز حیاتی برای کیست

در فبلمی کوتاه از گویندگی خبر محمدرضا حیاتی در شبکه های اجتکماعای منتشر شده که نشان میدهد او در آسیا نیوز در خحال گفتن خبر می باشد و حالا گفته میشود که الو بعد از قطع همکاری تلویزیون با وی به این سبکه خبر پیوسته است.
لازم به ذکر است که وی بنا بر حرفهایش درباره ابراهیم حامدی خوانده دچار حواشی شد و بد از چند روز نوشت: «از آن روز به بعد تلویزیون نرفته‌ام. تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید. من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم.»

ابراهیم حامدی به خبر ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی گوینده خبر صداوسیما به خاطر تمجید از وی واکنش نشان داد.
وی در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت:با خبر شدم که جناب حیاتی به دلیل اعلام علاقه شخصی شان به بنده، ممنوع التصویر شده اند. باید اعتراف کنم که بسیار متاسف شدم و هنوز بعد از چهل و یک سال تبعید نمیدانم من و هنرمندانی، چون من مرتکب چه گناهی شده بودیم به جز اهدای شادی به مردم و خواندن از آزادی، که تا به امروز طرفداران و علاقمندانمان تحت فشار و زور هستند. برای آقای حیاتی آرزوی زندگی آرام در کنار خانواده دارم.
حیاتی خدا را شاهد قرار داده که ظاهر و باطنش همیشه همین بوده است و اگر می‌خواست از موقعیتش استفاده کند، به‌راحتی می‌توانست، اما هیچ گاه از رئیس‌جمهور و وزیر و وکیل هیچ خواسته‌ای نداشته است.

نظرات