بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی بدون گریم

0

میرسعید مولویان بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون کیست + بیوگرافی میرسعید مولویان بازیگر نقش رضا در سریال خاتون همراه با عکس های واقعی بدون گریم و سوابق و زندگی شخصی و همسرش در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی بدون گریم

بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون کیست

مجله حرف تازه – میرسعید مولویان بازیگر و کارگردان جوان تئاتر و سینما متولد ۶ تیر ۱۳۶۸ در تبریز و دانش آموخته رشته تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد است. او اخیرا در سریال خاتون در نقش “رضا فخار” بازی کرده است.

بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی بدون گریم

سوابق هنری

مولویان برای اولین بار در سن نوجوانی در سال ۱۳۷۹ نقش کوتاهی را در سریال روزهای تابستان به کارگردانی حسین پورستار ایفا کرد، اما موفقیت چشمگیری نداشت.

آقای مولویان، تجربه‌ی بازیگری، نویسندگی و کارگردانی، دستیار صحنه در نمایش‌های مختلف در تبریز و تهران را داشته‌اند. او نویسنده‌ی نمایش مکبث به تهیه کنندگی سجاد افشاریان بوده و همچنین در نمایش‌ های مهمی مثل نفرین قحطی زدگان به کارگردانی اشکان خطیبی، و نمایشِ زندگی در تئاتر به کارگردانی محمد برهمنی و تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده به ایفای نقش پرداختند.

بیوگرافی میرسعید مولویان بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون

همچنین ببینید: فیلم کامل / سکانس جنجالی اشکان خطیبی و نگار جواهریان در سریال خاتون را ببینید

او در بخش کارگردانی، از دانشگاه نبی اکرم تبریز لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی هفدهمین جشنواره‌ی تئاتر دانشگاهی را از آن خود کرد و سال‌ها به عنوان بازیگر، نویسنده و مشاور کارگردان در این عرصه حضور داشت و در جشنواره های مختلف دانشجویی شرکت کرد.

میرسعید مولویان در سال ۱۳۹۸ با بازی در فیلم تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف در نقش داود، وارد سینما شد و برای بازی خودبی که ارائه کرد، نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای بهترین نقش اصلی مرد از جشنواره فیلم فجر و در سال ۱۴۰۰ نامزد بهترین بازیگر مرد در بخش سینمایی جشن حافظ شد

بیوگرافی بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون

بیوگرافی بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون

این بازیگر تئاتری اخیرا در سریال شبکه خانگی “خاتون” به کارگردانی تینا پاکروان در نقش “رضا فخار” بازی کرده که بسیار مورد توجه مخاطبان و بینندگان این سریال قرار گرفته است.

او در سریال خاتون در کنار بازیگرانی همچون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، مهران غفوریان، مهران مدیری، میرسعید مولویان، رضا بهبودی ، بهناز جعفری، شاهرخ فروتنیان، ستاره پسیانی، مهتاب ثروتی، عاطفه رضوی و … به هنرمندی پرداخت.

در نیم فصل دوم بازیگران جدیدی به نام رویا نونهالی، بیژن امکانیان، محمدرضا شریفی نیا ، ستاره اسکندری، بانیپال شومن، پیام دهکردی و پانته آ پناهی ها به جمع بازیگران اضافه شدند.

بازیگر نقش رضا در سریال خاتون

عشق رضا به خاتون

در قسمت های جدید نیم فصل دوم که به تازگی شروع به پخش کرده، شاهد عشق رضا فخار با بازی میرسعید مولویان به خاتون خواهید شد.
خاتون جانش را نجات می دهد و این آغاز رابطه آنها می شود و رضا عاشق و دلباخته خاتون می شود.

شیرزاد ملک (اشکان خطیبی) افسر ارتش شاهنشاهی و همسر خاتون است.

بازی خوب و منحصر بفرد این بازی تئاتر، باعث تحسین بیشتر اهالی سینما، حتی منتقدی چون مسعود فراستی شده است.

فراستی در برنامه هفت گفته بود که میر سعید مولویان یکی از بهترین بازیگران این سریال خاتون بوده است.

میرسعید مولویان در سریال خاتون

میرسعید مولویان در سریال خاتون

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود درباره حضور میر سعید مولویان در سریال خاتون با انتشار عکسی در اینستاگرام خود آورده است:

میرسعید مولویان در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان در نقش رضا فخار به ایفای نقش می‌پردازد.

میر سعید مولویان پیشتر با اولین حضور خود در سینما با بازی در فیلم تومان، توانست نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

عکس های بازیگر نقش رضا در سریال خاتون

خاتون روایت داستانی، تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.

رضا فخار مردی میهن پرست است که اشغال ایران توسط متفقین را تاب نمی‌آورد و برای آزادی مردم و سرزمینش می‌جنگد.

ششم تیر ماه تولد رضا فخار قصه ماست.

این سریال به صورت اختصاصی از نماوا پخش می شود.

نظرات