نیما بانک کارگردان مسابقه بند بازی؛ بند بازی رقیب عصر جدید نیست!

0

نیما بانک کارگردان مسابقه بند بازی؛ بند بازی رقیب عصر جدید نیست!

در چند روز گذشته تیتری با عنوان رقیب جدید عصر جدید می آید در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مسابقه بند بازی رقیب عصر جدید و احسان علیخانی معرفی کردند. توضیح نیما بانک کارگردان مسابقه بند بازی را که در صفحه اینستاگرام مسابقه و همچنین پیج اینستاگرام نیما بانک منتشر شده است، را بخوانید.

نیما بانک کارگردان مسابقه بند بازی؛ بند بازی عصر جدید نیست!

به گزارش حرف تازه از پیج اینستاگرام مسابقه بند بازی و نیما بانک؛ خبری با تیتر «رقیب عصر جدید در شبکه نمایش خانگی» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. بر مبنای این خبر، امید حاجیلی به عنوان مجری برنامه «بندبازی»، در کنار داورانی سرشناس همچون علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌نیا، بهروز صفاریان و امید نعمتی قرار می‌گیرد تا مسابقه استعدادیابی گروه‌های موسیقی پاپ و پاپ-تلفیقی را برگزار کنند. کارگردان «بندبازی» نیما بانک است و این برنامه به زودی از طریق فیلم‌نت منتشر می‌شود.

پیرو اطلاعات و اخبار غیررسمی منتشرشده درباره بندبازی، از نیما بانک سوالاتی در این‌باره پرسیدیم که در ادامه می‌خوانید.

نیما بانک کارگردان مسابقه بند بازی؛ بند بازی عصر جدید نیست!

گفتگوی نیما بانک کارگردان مسابقه بند بازی

**⁃ شما اطلاعاتی که درباره «بندبازی» منتشر شده تایید می‌کنید؟

کدامشان؟

**- مثلا این‌که شما کارگردان این برنامه هستید.

خب این که عجیب نیست، صفحه بندبازی در اینستاگرام چند نفر را دنبال می‌کند که تنها کارگردان این لیست من هستم.

**⁃ پس شما کارگردانید و از فیلم‌نت هم پخش می‌شود چون صفحات فیلم‌نت را هم دنبال می‌کند. حالا می‌ماند اینکه بندبازی رقیب عصرجدید است؟

نمی‌دانم! البته که بندبازی، عصرجدید نیست. با تمام احترامی که برای آقای علیخانی و برنامه خوبش قائلم، اما بندبازی تفاوت اساسی با عصرجدید دارد. اول این را توضیح بدهم که من معتقدم عصرجدید یکی از استانداردترین برنامه‌هایی است که در زمینه استعدادیابی در تلویزیون ساخته شده و با فاصله نسبت به بقیه برنامه‌ها ایستاده و برنامه‌ای کاملا ارزشمند است.

**- تنها شباهت بندبازی با عصرجدید اینست که ما هم در زمینه استعدادیابی فعالیت می‌کنیم. مثل صدها برنامه دیگری که مثل ما ساخته شده، ساخته می‌شود یا در آینده ساخته خواهد شد.

بخش‌های دیگر برنامه ما کاملا با عصرجدید متفاوت است. تفاوت اصلی ما اینست که ما مختص گروه‌های موسیقی یا همان بندهای موسیقی هستیم، نه استعدادی که آکروبات کار می‌کند، یا ورزشکار است یا خواننده‌ای که سولو می‌خواند. ما مختص بندهای موسیقی هستیم و شرکت‌کننده‌های ما هم باید گروه‌های موسیقی باشند. حتی قانونی در آیین‌نامه ما هست که همان گروهی که در هنگام ثبت‌نام اسم‌هایشان را می‌نویسند، باید تا آخر در کنار هم باقی بمانند.

**⁃ یعنی داورهای بندبازی هم عملکرد گروه‌ها را بررسی می‌کنند؟

لابد دیگر! به هر حال برنامه مختص گروه‌های موسیقی پاپ و پاپ-تلفیقی است و برای اولین بار است که این اتفاق در ایران می‌افتد. در خارج از ایران هم می‌دانم که ۱۵-۲۰ سال پیش آقای سایمون برنامه‌ای برای گروه‌های موسیقی ساخته اما به جز این دیگر برنامه‌ای ساخته نشده است.

**⁃ ترکیب عجیب داورها چطور؟ واقعیت دارد؟

ترکیب داورها را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب. چون به هر حال این خبر از یک جایی درز پیدا کرده و حدس و گمان به آن اضافه شده.

**⁃ به هر حال همه این چهره‌ها لوگوی بندبازی را منتشر کرده‌اند.

خب چهره‌های دیگری هم لوگوی بندبازی را در استوری‌های اینستاگرامشان گذاشتند، چرا آنها در لیست نیستند؟ ولی درباره خانم شریفی‌نیا باید بدانید که ایشان علاوه بر اینکه چهره سرشناسی در سینما و تلویزیون هستند، فارغ‌التحصیل موسیقی هم هستند و از طرف کسانی که جایگاه و مقامی در موسیقی دارند تایید و توصیه شده‌اند.

**⁃ خب پس اسم خانم شریفی‌نیا تایید شده و حقیقت دارد؟

من جوابی ندارم! فقط چون چند جا خواندم که چرا مهراوه شریفی‌نیا؟ گفتم توضیح بدهم که شما بدانید اگر ساز نواختن ایشان را از نزدیک ببینید و بشنوید، نظرتان درباره تمام حرف‌هایی که زدید عوض می‌شود.

**⁃ شما ساز زدن ایشان را از نزدیک دیدید؟

بله، به هر حال ما با هم همکاریم. یک نکته هم در تکمیل صحبت‌هایم بگویم، تیمی که الان با بندبازی همکاری می‌کنند، سال‌هاست که تجربه این کار را دارند. برای خود منم این باور وجود دارد که حداقل تا این لحظه و روی کاغذ، پروداکشنی به این عظمت ندیده‌ام.

**⁃ حالا درباره سایر داورها چطور؟ تایید یا تکذیبی دارید؟

همین روزها اسم داورها را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

**⁃ تاریخ پخش «بندبازی» مشخص شده؟

آن‌هم متعاقبا اعلام می‌شود.اما از من می‌شنوید به جای پیگیری خبرهای زرد، صفحه رسمی بندبازی را دنبال کنید. مطمئن باشید در این صفحه به جز برنامه‌ و خبرهای آن، تولیدمحتوای جذابی در راستای برنامه هم خواهیم داشت.

منابع: صفحه انیستاگرام مسابقه بند بازی و نیما بانک

نظرات