ماجرای پیوستن محمدرضا حیاتی گوینده خبر به آسیانیوز

2

ماجرای پیوستن محمدرضا حیاتی گوینده خبر به آسیانیوز + جزئیات گویندگی خبر محمدرضا حیاتی در آسیانیوز را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

فیلم کوتاهی از گویندگی خبر حیاتی در اسیانیوز منتشر شده که نشان میهد این اخبارگوی با سابقه به اسیانیوز پیوسته است. فیلمی منتشر شده که خبر از پیوستن محمدرضا حیاتی به “آسیا نیوز” می دهد. آسیانیوز یک شبکه داخلی ایران است که زیرمجموعه روزنامه اقتصادی آسیا نیوز می باشد.

ماجرای پیوستن محمدرضا حیاتی گوینده خبر به آسیانیوز با جزئیات + آسیانیوز کجاست

 

جزئیات پیوستن محمدرضا حیاتی به آسیانیوز

ویدئوی زیر خبر از ملحق شدن گوینده قدیمی صدا و سیما به آسیانیوز می دهد. محمدرضا حیاتی ظاهرا به شبکه خبری آسیانیوز پیوست. آسیانیوز خود یک شبکه داخلی ایران است که البته شبکه داخلی آسیانیوز زیرمجموعه روزنامه اقتصادی آسیا نیوز می باشد.

آسیانیوز کجاست

اسیانیوز یک شبکه داخلی است که زیرمجموعه روزنامه اقتصادی آسیا نیوز می باشد و از شبکه های خارجی فارسی زبان نیست.

گفتنی است که حیاتی، پس از اظهاراتش درباره ابی خواننده دچار حواشی شده و پس از آن در صدا و سیما دیده نشد و ابراز داشت که به من گفتند تا اطلاع ثانوی تلویزیون نیایید. و حالا او همچنان خانه نشین است و نمی تواند جلوی دوربین رود.

حیاتی در واکنش به این رفتار صداوسیما گفت: آنچه آن روز درباره آن خواننده گفتم حرف دلم بود اما شاید مسئولان صدا و سیما و معاونت سیاسی از من دلگیر شده باشند. از همان روز هم دیگر به تلویزیون نرفته‌ام. تماس گرفتند گفتند فعلا نیا و من هم گفتم چشم. گفتم که بازنشسته هستم و پیش‌تر هم خواسته بودم که دیگر نباشم

اگرچه مردم و صداوسیما را دوست دارم و دو سوم عمرم را در صداوسیما گذرانده‌ام. چطوری می‌توانم چنین جایی را دوست نداشته باشم. (بغض) ولی بالاخره باید روزی دل کند.

دو مسئله سال‌ها من را زنده و سر حال نگه داشته است؛ یکی خود رسانه و یکی ارتباطی است که با مردم دارم. هیچ چیز جای این را نمی‌گیرد که با مردم در تماس باشی. من هر جا می‌روم مردم مشکلات‌شان را می‌گویند و فکر می‌کنند من می‌توانم کاری کنم. من فقط می‌خوانم و بعضی وقت‌ها اشک می‌ریزم.

حمایت ابی از حیاتی

اما بعد از حواشی و مشکلات پیش امده برای این اخبارگوی با سابقه و پیشکسوت، ابی خواننده ایرانی در خارج از کشور از او حمایت کرد

خدا شاهد است ظاهر و باطن من همیشه همین بوده است و اصلا روی دیگر ندارم که می‌گویند حیاتی می‌خواهد آن را نشان دهد.

2 دیدگاه در “ماجرای پیوستن محمدرضا حیاتی گوینده خبر به آسیانیوز

  1. علی گفت:

    حیاتی ادم خوبیه خداییش. اینم اخر و عاقبت انا لله و انا الیه راجعون. روح پر فتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی به ملکوت اعلی پیوست گفتنه. ادما برای اینا تاریخ مصرف دارن تاریخشون که بگذره دیگه تمامه.

  2. علیرضا هادوی گفت:

    با سلام ببخشید کی نتایج افرادی که ویدیشون رو قبول کردید میاد

نظرات