زمان خاکسپاری و تشییع جنازه آزاده نامداری + عکس و فیلم

0

فیلم و عکسهای مراسم «خاکسپاری و تشییع آزاده نامداری» و زمان تشییع جنازه آزاده نامداری : آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون روز ۷ فروردین ۱۴۰۰ در منزل مسکونی خود درگذشت و مرگ او مشکوک اعلام شد. جنازه وی اماده تحویل به خانواده اش برای خاکسپاری می باشد. در ادامه زمان تشییع جنازه آزاده نامداری عکس و فیلم مراسم تشییع و «خاکسپاری آزاده نامداری» را در این بخش میخوانید.

زمان تشییع جنازه آزاده نامداری + عکس و فیلم مراسم خاکسپاری و تشییع آزاده نامداری

زمان خاکسپاری و تشییع آزاده نامداری + عکس و فیلم

در ساعت ۱۹:۵۰ عصر ۷ فروردین ۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند و بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.

بنابر اظهارات والدین «آزاده نامداری» همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آن‌ها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است.

همچنین بخوانید: نتیجه کالبد شکافی جسد آزاده نامداری از سوی پزشکی قانونی اعلام شد + جزئیات کامل

تحول جنازه به خانواده برای خاکسپاری

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: آزمایش‎های مرسوم برای مشخص شدن علت فوت خانم نامداری در حال انجام است و پزشکی قانونی با دقت در حال انجام این موضوع است. از نظر قضایی هیچ منع و محدودیتی برای تحویل جسد به خانواده متوفی وجود ندارد.

هنوز زمان دقیق و مکان تشییع پیکر این مجری از سوی خانواده و همسرش سجاد عبادی اعلام شد .

مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری دوشنبه ۹ فروردین ساعت ۱۰صبح در بهشت زهرا با حضور خانواده اش برگزار شد

او در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.

نتیجه پزشکی قانونی نیز نشان داده هیچ نشانه‌ای از بارداری در رحم مشاهده نشده و آثار جراحت و ضرب و شتم در کالبد شکافی نیز رویت نشد

فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: در پاسخ به سوال دیگری که از خانه خانم آزاده نامداری مقداری قرص کشف شده و آیا آن قرص‌ها نشانی بر خودکشی او بوده است گفت: این موارد باید پس از بررسی آزمایش ها مشخص شود.ایرنا

عکس های جدید خاکسپاری نامداری

پیکر آزاده نامداری، مجری سابق صداو سیما امروز دوشنبه مصادف با نیمه شعبان ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

در حال روزرسانی….

عکس مزار ازاده نامداری

عکس های خاکسپاری آزاده نامداری عکس مزار آزاده نامداری عکس خواهر در خاکسپاری آزاده نامداری

 

نظرات