علائم ویروس کرونا در تابستان چیست و چه نشانه هایی دارد؟

0

علائم ویروس کرونا در تابستان چیست و چه نشانه هایی دارد؟

علائم ویروس کرونا در تابستان تب، بدن درد و گاهی سرفه و در برخی مواقع اسهال، استفراغ و درد شکم بصورت طولانی است. در ادامه با علائم جدید ویروس کرونا اشنا شوید که و علائم و نشانه های آن در فصل تابستان را بشناسید. با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

 علائم ویروس کرونا در تابستان چیست و چه نشانه هایی دارد؟

بعد از شیوع کرونا ویروس و ابتلای برخی افراد به این بیماری، علائم جدیدی علاوه بر نشانه های اولیه و اصلی آن کشف شده که با نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان این علائم نیز تغییر کرده که به اطلاع شما می رسانیم تا بیشتر مراقب خود و فرزندان و خانواده تان باشید

بر اساس آخرین نتایج استخراج شده یکی از مشکلات بیماران مبتلا به کرونا مسائل گوارشی است به طوری که در ۳۰ درصد از بیماران، آنها گرفتار مشکلات دستگاه گوارشی مانند اسهال ، تهوع، استفراغ ، بی اشتهایی و درد شکم می شوند.

در فصل تابستان به دلیل افزایش تحرک کودکان و نوجوانان احتمال انتقال ویروس کرونا از افراد آلوده به کودکان به دلیل تردد زیاد در سطح شهر و محیط بیرون از خانه افزایش پیدا می کند؛ میزان بروز تهوع و استفراغ در بین افراد در تابستان بیشتر از سایر ماه های سال است.

علائم ویروس کرونا در تابستان

اسهال، استفراغ همراه باتب، بدن درد و گاهی سرفه و در برخی مواقع اسهال، استفراغ و درد شکم به صورت طولانی مدت ممکن است از نشانه های بیماری کرونا باشد به همین دلیل متخصصان توصیه کرده اند تا افراد در صورت بروز چنین علائمی با پزشک مربوطه مشورت کنند و تست کرونا بدهند.

علائم ویروس کرونا در تابستان چیست و چه نشانه هایی دارد؟

 

آیا شیوع ویروس کرونا در تابستان متوقف می‌شود؟

با گرم‌شدن نیمکره‌ی شمالی، شیوع کرونا ویروس جدید متوقف می‌شود؟ ترودی لنگ از دانشگاه آکسفورد می‌گوید: ما مطمئنا نمی‌دانیم. من همیشه از همکاران ویروس‌شناس دراین مورد سؤال می‌کنم و کسی نمی‌داند. بنابراین اینکه مردم می‌گویند هوا گرم خواهد شد و ویروس ناپدید می‌شود، تعمیم بیهوده‌ای است.

ویروس‌هایی که موجب آنفلوانزا یا سرماخوردگی‌های کروناویروسی خفیف‌تر می‌شوند، معمولا در ماه‌های گرم‌تر فروکش می‌کنند زیرا از ویروس‌های فصلی هستند. اما اینکه آیا SARS-CoV-2 نیز همان‌گونه رفتار خواهد کرد یا نه، اصلا مشخص نیست. پژوهشگرانی که درحال مطالعه‌ی این بیماری هستند، می‌گویند برای پیش‌بینی چگونگی رفتار ویروس با تغییر وضعیت هوا خیلی زود است. استوارت وستون از دانشکده‌ی پزشکی مریلند می‌گوید:

هانتر می‌گوید: یک سناریوی شدید این است که ویروس در تابستان خودبه‌خود از بین برود. سناریوی شدید دیگر آن است که ویروس در تابستان کم شود اما دوباره در زمستان برگردد و به چیزی تبدیل شود که ما آن را آندمیک (بومی) می‌نامیم که در آن ویروس می‌تواند در هرجایی منتشر شود.

نظرات