فیلم کامل اجرای تقلید صدای مجید شاپوری در جوکر و واکنش ها را ببینید

0

قسمت ۳ فصل دوم جوکر این هفته مهمان مجید شاپوری کمدین و استاد تقلید بود که حرکات و اجرای او بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در ادامه فیلم کامل اجرای مجید شاپوری در جوکر و واکنش ها را ببینید که در قسمت ۳ فصل دوم جوکر مهمان وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر بود و اجرای بی نظیر و جذاب او بازتاب گسترده ای در شبکه اجتماعی داشت. ایk ویدئو را ببینید

فیلم کامل اجرای حیرت انگیز مجید شاپوری در برنامه جوکر و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل اجرای مجید شاپوری در برنامه جوکر

در قسمت سوم فصل دوم مسابقه رئالیتی شو جوکر مجید شاپوری کمدین و صدا پیشه قدیمی و پیشکسوت مهمان وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر بود که در فیلم زیر اجرای کامل او را ببینید:

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این قسمت سوم جوکر فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند.

فیلم اجرای مجید شاپوری در جوکر

در قسمت دوم فصل سوم جوکر وقتی آرش نوذری کارت زرد انفعال گرفت فکر کردیم خب طبیعتا باید یک کارت زرد انفعال هم به تشکر می‌رسید اما بلافاصله ضعفش را جبران کرد. جذاب‌ترین بخش قسمت دوم جوکر تایم بهنام تشکر بود. هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد شخصیتی مثل بهنام تشکر با آن همه جدیت چنین ایده جذابی طراحی کند و خودش هم آن وسط بالا و پایین بپرد و غش غش بخندد.

جوکر به کارگردانی و تهیه کنندگی احسان علیخانی در بخش نمایش خانگی است که تاکنون به پربازدیدترین برنامه اینترنتی تبدیل شده و استقبال زیادی از طرف مخاطبان و بینندگان داشته است.

نظرات