بیوگرافی و عکس های «سپیده شبستری» همسر عبدالناصر همتی + سوابق

0

سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی کیست و چه شغلی دارد در ادامه با بیوگرافی «سپیده شبستری» و ناگفته های زندگی شخصی و سیاسی و شغلی و خانوادگی به همراه فرزندان و پیج اینستاگرام این چهره در مجله حرف تازه آشنا میشوید.

بیوگرافی و سوابق «سپیده شبستری» همسر عبدالناصر همتی + زندگینامه و ماجرای ازدواج

بیوگرافی سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی

سپیده شبستری متولد دهه چهل و دارای مدرک تحصیلی دکترای اقتصاد و همسر عبدالناصر همتی کاندید انتخابات رسلاست جمهوری ۱۴۰۰ و رییس سابق بانک مرکزی ایران است که نامش بعد از همراهی او با همسرش عبدالناصر همتی برای ثبت نام انتخابات ریاسیت جمهوری ۱۴۰۰ بر زبان ها افتاد و این شهرت وقتی بیشتر شد که همتی او را به عنوان نماینده خود برای مصاحبه به برنامه تلویزیونی فرستاد.

همتی کاندید سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران برای مصاحبه قبل از بخش خبری که به نمایندگان کاندیداها اختصاص دارد، همسر خود، خانم دکتر سپیده شبستری، را بعنوان نزدیک‌ترین فرد به خود به این برنامه فرستاد.

تعداد فرزندان

سپیده شبستری همسر همتی درباره فرزندانش گفته: سه فرزند دارم، پسرم استاد معماری و سینما و متولد ۶۴ است، فرزند دوم هم پزشک و متخصص کودکان و دختر دیگرم دانشجوی معماری است که همه ساکن تهران هستند.

یکی از دخترهای عبدالناصر همتی متخصص کودکان است ، دختر دیگر دانشجوی رشته معماری و پسرش هم استاد دانشگاه در رشته معماری است و هر سه فرزندش در ایران تحصیل کرده اند.

البته شایعه ای مبنی بر اینکه دختر عبدالناصر همتی در کالیفرنیا زندگی می کند هم مدتی داغ شد که مشخص شد تنها یک تشابه فامیلی است.

بیوگرافی و عکس های «سپیده شبستری» همسر عبدالناصر همتی + سوابق

مصاحبه همسر عبدالناصر همتی در برنامه تلویزیونی

برای رئیس جمهور خوب بودن ویژگی‌های اخلاقی، مدیریتی و علمی وجود دارد که همتی در همه این زمینه‌ها نمره خوبی می‌گیرد. وی سفارت را با حقوق و امکانات بالا رها کرد و ریاست بانک مرکزی را در شرایط سخت برعهده گرفت.

ممکن است برخی تصویر اشتباهی از همتی داشته باشند اما به دلیل مسوولیت حساس وی نمی‌تواند خیلی از مطالب را بیان کند و برخی قصورها متوجه وی است در حالی که این طور نیست.

وی اگر فرصت داشته باشد فعالیت ورزشی انجام می‌دهد ورزشی که به صورت حرفه ای دنبال می کند کاراته است و دان ۶ و کمربند مشکی دارد. اگر فرصت کند فیلم می بیند و به فیلم های اکشن و تاریخی علاقه دارد.

زندگینامه دکتر سپیده شبستری اقتصاددان

همتی فردی بسیار مهربان، مسوولیت پذیر، باتجربه، نخبه، قابل اتکا و مرد روزهای سخت است و مردم مطمئن باشند از رای دادن به وی پشیمان نخواهند شد.

عبدالناصر همتی زادهٔ ۱۳۳۶ سیاستمدار و اقتصاددان ایرانی است، که به عنوان رئیس کل بانک مرکزی ایران و نیز استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران فعالیت می‌کند.

او با رتبه یک دوره کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه تهران را آغاز کرد؛ سپس در همان دانشگاه فوق لیسانس خود را دریافت کرد و درجه دکترای اقتصاد خود را در سال ۱۳۷۲ از دانشگاه تهران اخذ و رساله خود را با حضور در دانشگاه لندن تکمیل کرد و به اتمام رساند.عبدالناصر همتی دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است و یکی از معدود استادان تدریس کننده اقتصاد کلان و اقتصاد انرژی در دانشگاه‌های ایران است.

نظرات