هدیه بازوند مهمان دورهمی امشب جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ است

0

هدیه بازوند مهمان دورهمی امشب جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ است

هدیه بازوند مهمان دورهمی امشب جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ در شبکه نسیم است که در ادامه توضیحاتی درباره این بازیگر و بازیگر نقش روژان در نون خ می دهیم و تصاویر و عکس های جنجالی او را در مجله حرف تازه میتوانید مشاهده کنیدو بعد از پخش برنامه دورهمی هدیه بازوند در همین بخش دانلود کنید

هدیه بازوند مهمان دورهمی امشب جمعه 30 خرداد 99 است

معرفی مهمان دورهمی امشب جمعه ۳۰ خرداد ۹۹

رنامه دورهمی جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ با اجرای مهران مدیری با حضور هدیه بازوند بازیگر و قاسم افشار خواننده پاپ با سابقه و قدیمی کشورمان است که در ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش میشود و تکرار آن در ساعت‌های ۶ و۱۱ صبح و نیز ۱۷عصر خواهد بود

دانلود دورهمی با هدیه بازوند

هدیه بازوند مهمان دورهمی امشب کیست

هدیه بازوند متولد ۲۷ مراد ۱۳۶۶ در بندر عباس و اصالتا کرمانشاهی که با بازی در نقش روژان به شهرت رسید و دارای لیسانس مهندسی معماری می باشد.

مهمان دورهمی امشب جمعه 30 خرداد 99 کیست

بازیگری را از کلاس های بازیگری آزاد استاد امین تارخ شروع کرده و سریال نون خ اولین تجربه او در تلویزیون می باشد. وی در سال ۱۳۹۷ توانست با مجموعه تلویزیونی« هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی نخستین بار جلوی دوربین رفت. این هنرپیشه جوان در فیلم سینمایی “آنجا همان ساعت” به کارگردانی آقای سیروس الوند هم حضور داشته و تجربه خوب و مفیدی را در کنار سیروس الوند و ماهور الوند گذرانده است.

خانم بازوبند ازدواج نکرده و مجرد است. اینستاگرام این بازیگر با آدرس hediyeh_ bazvand فعال است و تصاویر و همه فعالیت های وی در این پیج موجود است.

نظرات