زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال ستایش ۱ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

0

ساعت و زمان پخش و تکرار سریال ستایش ۱ از شبکه آی فیلم و ساعت دقیق پخش سریال ستایش ۱ از آی فیلم (فصل اول) اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱ را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

زمان پخش و تکرار سریال ستایش 1 از شبکه آی فیلم 1401

زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال ستایش ۱ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

سریال محبوب ستایش بعد از پایان سریال آنام روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت. این سریال را می توانید از جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ هر شب بجز پنجشنبه ها در ساعت ۲۲ تماشا کنید و تکرار و بازپخش آن نیز در ساعات ۶ و ۱۴ خواهد بود.

زمان آغاز پخش احتمالی این سریال جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ است

فصل اول سریال ستایش با بازی بازیگرانی چون داریوش ارجمند ،‌ نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، سیما تیرانداز ، مهدی پاکدل ، رامسین کبریتی ، حدیث میرامینی ،‌ فریبا نادری ، رابعه اسکویی و … می باشد.

ستایش یک مجموعه‌ تلویزیونی ایرانی در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و به نویسندگی سعید مطلبی است. فصل اول این سریال در سال ۱۳۸۹ و فصل دوم در سال ۱۳۹۳ و فصل سوم نیز در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد.

تولید فصل اول آن از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و سال ۱۳۹۰ پایان یافت و داستان فصل اول سریال ستایش، قصهٔ دختر جوانی به نام ستایش را روایت می‌کند که برای نجات برادرش از خطری که در پی فرار او از خدمت سربازی وی را تهدید می‌کرد، به دوست برادر خود، طاهر فردوس، پناه برده و با تمهیداتی برادرش را راهی مرز می‌نماید.

محمد برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می‌افتد. در نهایت با رضایت خانوادهٔ محمد از زندان آزاد شده و از آنجائی که مجذوب و شیفتهٔ ستایش شده بود، علی‌رغم مخالفت خانوادهٔ خود و خانوادهٔ ستایش و با وجود میل باطنی ستایش، با او ازدواج نموده و صاحب دو فرزند دختر و پسر می‌شود. طاهر همسر ستایش در پی ماجرای حسادت همسر برادر خود (انیس، همسر صابر) که برادر بزرگتر او و در واقع پسر بزرگتر حشمت فردوس (پدر طاهر فردوس) به حساب می‌رفت، که مبنی بر علاقهٔ شدید پدر طاهر به او و با توجه به مال و ثروت زیاد او بود، متهم به حمل مواد مخدر گشته و پس از فرار از دست مأمورین در تصادفی به کما رفته، فوت می‌نماید.

نظرات