بیوگرافی و عکس های علی صداقت بازیگر

0

علی صداقت, بازیگر تازه کار سینما، تئاتر و تلویزیون و ورزشکار هنرهای رزمی و کیک بوکسینگ است که در “سریال سامو بندری” در نقش سامو پسر ناخدا صبور ایفای نقش کرده است. به مناسبت پخش “سریال سامو بندری” از رسانه ملی، ما نیز در مجله حرف تازه بیوگرافی کامل یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی علی صداقت را به همراه سوابق و فیلم و سریال و پیج اینستاگرام و افتخارات ورزشی او را منتشر کردیم.

بیوگرافی و عکس های جدید علی صداقت بازیگر بوشهری +فیلم شناسی

بیوگرافی علی صداقت بازیگر

علی صداقت متولد سال ۱۳۸۱ در بوشهر، بازیگر و ورزشکار هنرهای رزمی و بوکس است.

سال های فعالیت از بوکس تا بازیگری

آقای صداقت از جمله جوانانی است که بتازگی وارد حرفه بازیگری شده و اولین نقش جدی خود را در سریال سامو بندری در کنار حسن پورشیرازی در نقش ناخدا صبور و مائده طهماسبی و مهدی فقیه، بازیگران با سابقه و پیشکسوت ایفای نقش کرده است. او همچنین در جدیدترین کار هنری خود در زمینه تئاتر در نمایش ژوست و فالش بازی کرده است
وی قبل از بازیگری در رشته رزمی و بوکس فعالیت داشته و تاکنون توانسته چند مدال رنگارنگ را از جمله طلا را در مسابقات کسب کند.

زندگینامه علی صداقت بازیگر

اینستاگرام علی صداقت

پیج این هنرمند جوان با آیدی ali.sedaghat81 فعال است که میتوانید تیپ های خفن و لاکچری او و انواع فعالیت های هنری و ورزشی و افتخاراتش را ببینید.

پسر ناخدا صبور در سریال سامو بندری

او بازیگری را از سن ۱۷ سالگی شروع کرده و برای اولین بار توسط ابراهیم فروزش برای بازی در نقش پسر ناخدا صبور انتخاب شد .
نقشی که حول محور او می چرخد و از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی می باشد.

اینستاگرام علی صداقت بازیگر بوشهری سریال سامو بندری

در این مجموعه تلویزیونی هنرمندان بومی چون آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقت بخشی و … حضور دارند

عکس های علی صداقت بازیگر

ali-sedaghat اینستاگرام

فیلم های علی صداقت بازیگر بومی سریال سامو بندری

تیپ خفن علی صداقت بازیگر بوشهری

بازیگران نقش ناخدا صبور و سامو در سریال سامو بندری

بیوگرافی اختصاصی مجله حرف تازه

نظرات