بیوگرافی شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی + عکس

0

بیوگرافی شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی + عکس

شارمین میمندی نژاد متولد سال ۱۳۴۹ در تهران، بنیانگذار جمعیت امام علی و نویسنده و کارگردان است. در ادامه بیوگرافی و عکس های شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی را با حواشی و ماجرای بازداشت و سوابق و فعالیت های وی در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی + عکس

بیوگرافی شارمین میمندی نژاد

شارمین میمندی نژاد، نویسنده؛ کارگردان و بنیان گذار جمعیت امام علی متولد سال ۱۳۴۹ در تهران و فرزند پروفسور محمد حسین میمندی نژاد، مولف و محقق است.

سوابق تحصیلی

او در رشته علوم کاربردی در دبیرستان تحصیل کرده و در سال ۱۳۷۰ در رشتهٔ هنر‌های نمایشی دانشکدهٔ هنر‌های زیبای دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شد و سپس در رشتهٔ ادبیات نمایشی در مقطع فوق لیسانس در همان دانشگاه ادامهٔ تحصیل داد و در سال ۱۹۹۸ فارغ التحصیل شد.

سوابق و فعالیت ها

در سوابق هنری میمندی نژاد، نمایشنامه نویسی دیده میشود. او اولین فعالیت جدی خود در نویسندگی و کارگردانی را با نمایش «مهر گیاه» آغاز کرد که مورد توجه منتقدان قرار گرفت
او تاکنون نمایشنامه هایی چون سوسک عزیز سلام! ،آخرین نواده نمرود، نقل قول عاشقان،  قصهٔ عشق نوشته و به روی صحنه برده است

سوابق و علت بازداشت شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی

تدریس

او از سال ۲۰۰۴ به مدت ۲ سال در دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی به تدریس مشغول شد. در همین حین او در دانشکدهٔ هنر‌های زیبای دانشگاه تهران به عنوان استادیار اصول بازیگری را تدریس کرد و در دانشکدهٔ الزهرا تئاتر درمانی را تدریس میکرد.

شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی

وی در سال ۱۳۷۸ جمعیت امام علی (ع) را تاسیس کرد و از همان سال شروع به کار کرده و در سال ۱۳۷۹ نخستین دفتر رسمی خود را در دانشگاه صنعتی شریف تأسیس نموده‌است

گزارش فارس از بازداشت مدیرعامل جمعیت امام علی(ع)

با تأیید خبر بازداشت شارمین میمندی نژاد مدیرعامل جمعیت امام علی(ع) جزئیات تازه ای از علت بازداشت این فرد تشریح شد.

به گزارش فارس، شب گذشته بود که خبری در برخی از رسانه ها منتشر شد مبنی بر بازداشت شارمین میمندی نژاد مدیرعامل جمعیت خیریه امام علی(ع).

پیگیری های خبرنگار قضایی فارس، حکایت از صحت این خبر داشته و مشخص شده است که این فرد در پوشش اقدامات عام‌المنفعه با مراکز ضد ایرانی همکاری داشته است.

براساس اطلاعات به دست آمده عناصر اصلی این موسسه علاوه بر توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی ضد دینی با رسانه‌های معاند و بیگانه همکاری داشته اند.

این در حالی است که دو نفر دیگر از اعضای این موسسه نیز بازداشت شده اند.

نظرات