داستان و بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز آنجاست + عکس ها

0

“همه چیز آنجاست”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی داوود هاشمی و با بازی سام درخشانی است. این سریال محصول سال ۹۳ و در ژانر دارم، عاشقانه و اجتماعی ساخته شده است. سریال همه چیز آنجاست که برای اولین بار در آذر ۹۳ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران سریال همه چیز آنجاست+ بیوگرافی و تصاویر سریال همه چیز آنجاست

خلاصه داستان سریال همه چیز آنجاست

سریال “همه چیز آنجاست” روایتگر خانواده ای است که در جریان ورود کالاهای قاچاق به بازار ایران، ثمره آتش کینه و نفاق بین اعضای خانواده را هم به تصویر کشیده است؛ و همین قصه و روایت ساده آن در یک خانواده هفت نفری باعث جذب مخاطب شده است.

خلاصه داستان سریال همه چیز آنجاست

داستان ار آنجا شروع می شود که کارگاه تولیدی خانواده‌ای قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. “مهدی” پسر بزرگ خانواده درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده … بخشی از داستان  با قصه خانواده محسن پیش می‌رود و در ادامه داستانک‌ها و قصه‌های فرعی متعددی در دل قصه اصلی به وجود می‌آیند.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز آنجاست به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز آنجاست به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: شهرام شاه حسینی، تهیه کننده: داوود هاشمی، صدابردار: مرتضی اصلان‌زاده، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیر تولید: مهدی بدرلو، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، برنامه ریز: مجید موثق، منشی صحنه: سهیلا کاشفی.

نظرات