اسامی و بیوگرافی همه بازیگران سریال سامو بندری + خلاصه داستان

0

سریال “سامو بندری” به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی سال گذشته ضبط آن به پایان رسید و تحویل سیما داده شد. اما بعد از یک سال در صف انتظار، به تازگی پخش آن آغاز خواهد شد. این سریال ۳۵ قسمتی قرار است از از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌های خانه صبور، بازار، بندر، خانه زبیده، دفتر روزنامه و … و همچنین لوکیشن‌های خارجی نظیر ماهیگیری، لنج، روی دریا، آش فروشی و … انجام شده است.

سریال سامو بندری

 

اسامی بازیگران سامو بندری

در این سریال حدود ۱۵۰ بازیگر از بازیگران و هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر حضور دارند. حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقت بخشی و … در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند که بازیگرزان بومی زیادی نیز در این سریال ایپزودی حضور دارند

بازیگران سریال سامو بندری

 

خلاصه داستان سریال سامو بندری

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ناخدا صبور و خانواده‌اش در بندری کوچک در نزدیکی بوشهر زندگی می‌کنند. ناخدا از معتمدین ‌ بندر است و اهالی بندر او و خانواده‌اش را به خوبی می‌شناسند. سامو تنها پسر و فرزند کوچک او است که ماجراجویی‌های زیادی می‌کند و ناخدا را به دردسر می‌اندازد.

سامو بندری

پرداختن به نوجوانان، خانواده و ارتباطات فامیلی و قومی‌ و فرهنگ قومیت‌های مختلف از جمله منطقه جنوب کشور، امید و کار و تلاش بی وقفه و عجین بودن و ارتباط عمیق مردم منطقه با آبهای خلیج نیلگون فارس از جمله محورهای موضوعی سریال سامو بندری است و از ویژگی‌های پروژه تصویربرداری بخش‌های زیادی از کار روی لنج یا قایق در آبهای خلیج همیشه فارس است.

علی صداقت در نقش سامو

بخلاصه داستان سامو بندری

بازیگران سریال سامو بندری به همراه نقش

بازیگران بومی و غیر بومی مجموعه تلویزیونی این سریال عبارتند از:

حسن پورشیرازی در نقش ناخدا صبور
مائده طهماسبی در نقش همسر ناخدا صبور
علی اوسیوند
مهدی فقیه
آریاوا رستمی
کورش زنگویی
ناهید ثناگو
مرتضی نوری فیروزی
رضوان زارع
سید علی صداقت در نقش سامو پسر ناخدا صبور
لیلا دمان
حسین قفلی
عباس باکو
خلیل چراغ زاده
محمد گتوتی زاده
اسماعیل عاشوری
حدیث سیرجانیان
سید رضا حسینی
مهدی عبدی
عبدالکریم محمودنیا
یوسف فهمیده
سید احمد صداقت بخشی
فاطمه دهقانی

بروز حادثه در زمان ساخت

اردیبهشت پارسال در بندر بوشهر، در شرایط سخت هوایی و در حین جابجایی در دو لنج شیرین شاهین منشی صحنه پروژه، بین دو لنج ماند و دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه ساق پا شد. ونداد احمدیان تصویربردار دوم نیز بخاطر تکان های شدید بخاطر مواج بودن خلیج فارس و تکان های شدید لنج از ناحیه رباط پا دچار پارگی شد و همچنین سجاد امانی دستیار تدارکات نیز روی لنج از ناحیه پا دچار سانحه شد.

بروز حادثه در سریال سامو بندری

زمان پخش سریال “سامو بندری”

“سامو بندری” احتمالا قرار است به جایب یبچه مهندس ۳ روی آنتن برود و در همان زمان پخش این سریال در حوالی ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش میشود. زمان ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

علی صداقت و مهدی فقیه

نظرات