بیوگرافی فربد عشقی بازیگر نقش آرتا در سریال فوفو مسافری از کامادو عکس

0

فربد عشقی در ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۳ در تهران به دنیا آمده است و در سال ۱۴۰۱ تجربه بازی در سریال فوفو مسافری از کامادو را به دست اورد سریالی که توسط میثم معراجی کارگردانی شده است. فربد عشقی بازیگر خردسال سریال فوفو مسافری از کامادو است. در ادامه این مطلب بیوگرافی فربید عشقی در نقش آرتا در سریال فوفو مسافری از کامادو را برایتان قرار داده‌‌‌‌‌ ایم، با ما همراه باشید.

فربد عشقی متولد ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۳ بازیگر خردسال سریال فوفو مسافری از کامادو می باشد که نقش آرتا را بازی می کند سریال فوفو مسافری از کامادو در شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ عرضه شد سریالی که مخصوص گروه کودک و نوجوان میباشد.

بیوگرافی فربد عشقی بازیگر نقش آرتا در سریال فوفو مسافری از کامادو +عکس

بیوگرافی فربد عشقی بازیگر نقش آرتا در سریال فوفو مسافری از کامادو +عکس

فربد‌عشقی متولد ۲۴‌ فروردین ماه ۱۳۹۳ بازیگر خردسال سریال فوفو مسافری از کامادو میباشد که نقش آرتا را بازی میکند سریال فوفو مسافری از کامادو در شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ عرضه شد سریالی که مخصوص گروه کودک و نوجوان میباشد.

فربد عشقی بازیگر نقش آرتا در سریال فوفو کیست
سوابق

فربد عشقی با سریال فوفو مسافری از کامادو به شهرت رسید سریالی که در سال ۱۴۰۱ تولید و در سال ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش ویدا سریال فوفو مسافری از کامادو کیست بیوگرافی و عکس

او در این سریال با بازیگران شناخته شده ای از جمله سیدجواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، بهراد خرازی، پاشا جمالی، رضا شفیعی‌جم، السا فیروزآذر، ستاره حسینی و یوسف صیادی همبازی شد.

بیوگرافی فربد عشقی بازیگر نقش آرتا در سریال فوفو مسافری از کامادو +عکس
درباره ی سریال فوفو مسافری از کامادو

سریال «فوفو مسافری از کامادو» به کارگردانی میثم معراجی و تهیه‌کنندگی حسین بهمنی از سه شنبه سیزدهم تیر ماه در پلتفرم «فیلم‌نت» عرضه می‌شود و با نزدیک شدن به پخش سریال از لوگوی آن با طراحی عرفان بهکار رونمایی شد.

بازیگر نقش آرتا در سریال فوفو مسافری از کامادو کیست +عکس

داستان فصل اول سریال «فوفو مسافری از کامادو» از جایی شروع می‌شود که موجود عجیب و بامزه‌ای به نام فوفو توسط نیروهای پلید پادشاه میتا میتا، از سیاره خودش دزدیده می‌شود. فوفو هنگام انتقال به میتا میتا از سفینه به بیرون پرتاب شده، به زمین سقوط می‌کند و از دودکش شومینه خانه‌ای سر در می‌آورد. این آغاز ماجراهای فوفو و آرزوهای عجیب بچه‌ها روی کره زمین است.

بیوگرافی فربد عشقی بازیگر نقش آرتا در سریال فوفو مسافری از کامادو +عکس

نظرات