سوتی وحشتناک در اهدای دیپلم افتخار هومن برق نورد و واکنش ها را ببینید

0

سوتی وحشتناک در اهدای دیپلم افتخاری هومن برق نورد و واکنش ها را ببینید که طی روزهای گذشته با واکنش های زیادی همراه بوده و برخی چهره های هنری و عوامل جشنواره به آن واکنش نشان دادند. اما قضیه دیپلم افتخار هومن برق نورد در جشنواره فجر امسال چه بوده و چرا جنجالی شد؟

سوتی وحشتناک در اهدای دیپلم افتخار هومن برق نورد و واکنش ها را ببینید

سوتی وحشتناک در اهدای دیپلم افتخار هومن برق نورد و واکنش ها را ببینید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، «هومن برق نورد» موفق به دریافت دیپلم افتخار نقش مکمل مرد جشنواره فجر شد.

از صبح امروز تصویری از دیپلم افتخار این بازیگر، بدون امضا و با خط‌خوردگی در فضای‌مجازی منتشر شد؛ حتی محسن تنابنده با انتشارِ این تصویر، کنایه‌ای هم به این جایزه و جشنواره فیلم فجر داشت, به گونه‌ای جوایز جشنواره را زیر سؤال برد و به سخره گرفت.

اما پس از تمام این حاشیه‌آفرینی‌ها در حالی که هیچ واکنشی از خود هومن برق‌نورد در این باره دیده نشد، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اصلِ دیپلم افتخار را در صفحه مجازی خودش، منتشر کرد.

 

قضیه دیپلم افتخار هومن برق نورد چیه

محسن تنابنده که امسال هیچ فیلم و حضوری در جشنواره فیلم فجر نداشت، تاکنون از این جشنواره سیمرغ‌ها و جوایز زیر را دریافت کرده است:

محسن تنابنده با انتشار تصویری از دیپلم افتخار هومن برق‌نورد که شب گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۴۱ به این بازیگر اهدا شد، به چند نکته جالب توجه اشاره کرد.

محسن تنابنده: هومن جان تو شايسته بهترين‌هايی فقط جان مادرت اين ديپلم افتخار را جايی رو نكن!

محسن تنابنده با انتشار تصویری از دیپلم افتخار هومن برق‌نورد که شب گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۴۱ به این بازیگر اهدا شد، نوشت: هومن جان تبريك، تو شايسته بهترين‌هايی، فقط جان مادرت اين ديپلم افتخار را به دلايل زير جايی رو نكن:
١- اولا لاك‌گرفتگی داره
٢- دوما تو هومن برق‌نوردی نه هومن برق‌نور! تازه اگه همينم قابل خوانش باشه!
٣- سوم و مهم‌تر از همه، امضای دبير جشنواره نداره و به نظر مياد خودت اين ديپلم ردی رو جعل كردی!

گویا این نسخه برای چک پرینت بوده است که به اشتباهی در پوشه هومن رق نورد قرار گرفته و نسخه اصلی با مهر و امضا دبیر امروز به دست این بازیگر رسیده است.

عکس نسخه اصلی دیپلم افتخاری هومن برق نورد

واکنش دبیر جشنواره

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره لوح هومن برق نورد گفت: به دلیل تکثر جوایز نسخه چک نویس بدون امضای دبیر سهوا در برخی از لوح‌های تقدیر قرار گرفت.

برنا نوشت: مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره لوح هومن برق نورد و حواشی برخی از جوایز اختتامیه فیلم فجر توضیحاتی ارائه کرد.

مسعود نجفی گفت: به دلیل حساسیت‌های این دوره و به دلیل لو نرفتن اسامی برگزیدگان، جلسه جمع بندی داوران ساعتی قبل از مراسم اختتامیه برگزار شد که تا دقایقی قبل از مراسم ادامه داشت و به دلیل تکثر جوایز نسخه چک نویس بدون امضای دبیر سهوا در برخی از لوح‌های تقدیر قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ادامه داد: امروز نسخه نهایی ارسال و از آن‌ها عذر خواهی شد.

وی تاکید کرد: جلسه نهایی داوران در سال‌های گذشته یک روز قبل از مراسم انجام می‌شد و فرصت کافی برای آماده سازی لوح‌ها وجود داشت که امسال این زمان برای آماده سازی با توجه به زمان برگزاری جلسه جمع بندی هیات داوران قبل از اختتامیه محدود بود.

گفتنی است در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، «هومن برق نورد» موفق به کسب دریافت دیپلم افتخار نقش مکمل مرد جشنواره فجر شد و تصویر منتشر شده از دیپلم افتخار این بازیگر و بدون امضا بودن و خط خوردگی آن در فضای مجازی خبرساز شده است.

نظرات