دانلود کامل سریال نجلا ۲ قسمت ۲۶ بیست و ششم فصل دوم با کیفیت عالی+ پخش انلاین

0

دانلود کامل سریال نجلا فصل ۲ قسمت ۲۶ فصل دوم سریال نجلا ۲ قسمت ۲۶ بیست و ششم با پخش انلاین از شبکه صدا و سیما تلوبیون و شبکه ۳ سیما در ادامه ببینید که دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ بعد از اذان مغرب و افطار از شبکه ۳ تلویزیون میشود:

سریال نجلا 2 قسمت 26 بیست و ششم

دانلود کامل سریال نجلا ۲ قسمت ۲۶ بیست و ششم فصل دوم با کیفیت عالی+ پخش انلاین

قسمت ۲۶ فیلم سریال نجلا ۲ را با لینک مستقیم و کیفیت عالی انلاین تماشا کنید

دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۲۶ سریال نجلا ۲ فصل دوم نجلا (قسمت ۲۶) بیست و ششم فصل دوم شبکه سه سیما حوالی ساعت ۲۰ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار و بازپخش آن را ببینید:

پخش آنلاین قسمت ۲۶ نجلا ۲:

قسمت جدید (۲۶ فصل دوم نجلا) دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود سریال نجلا ۲ فصل دوم قسمت ۲۶ با کیفیت عالی و حجم کم بپردازید.

شبکه سه سیما، پخش فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی را که از اول فروردین آغاز شده تا پایان ماه رمضان ادامه می‌دهد. این سریال در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پخش می شود.

فصل اول «نجلا»، مهر ۱۳۹۹ هم‌زمان با اربعین حسینی روی آنتن رفت.
حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان برخی بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

فصل دوم مجموعه ملودرام ۴۰ قسمتی نجلا از یکم فروردین سال ۱۴۰۱ تا پایان ماه رمضان روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.
تصویربرداری فصل دوم سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ آغاز شده بود و در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهر‌های کشور عراق مانند کربلا تولید شده است.

نظرات