بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

2

بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

بیوگرافی بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی بازیگر نقش نقش اسماعیل در گیلدخت همراه سن و مصاحبه رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل عکس های جدید در سریال گیلدخت را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست؟

رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت و همسرش کیست. سریال «گیلدخت» این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است. با وجود اینکه این سریال تازه شروع به پخش کرده، گیلدخت دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت را برای شما آماده کرده ایم.

رضا اکبرپور از بازیگران با سابقه و قدیمی فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال حوالی پاییز به مخاطبان معرفی شد و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. رضا اکبرپور متهال است و یک فرزند هم دارد.

رضا اکبرپور به تازگی در سریال گیلدخت نقش اسماعیل پسر مبارز و یاغی را بازی کرده است و پیش از این با بازی در سریال حوالی پاییز و فیلم آپاندیس مشهور شد.

سریال گیل دخت توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، تاریخی و درام می باشد.

بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست

رضا اکبرپور متولد دوازدهم آذر ۱۳۶۵ در تهران در یک خانواده پر جمعیت با ۶ خواهر و برادر است. او فارغ التحصیل ارشد علوم سیاسی می باشد. به گفته خودش ورزش دو جزئی از برنامه روزانه ام است و بیشتر اوقات روز را در کتاب فروشی مون که از سال ها پیش داریم سپری میکنم.رضا اکبرپور علاوه بر بازیگری در نویسندگی هم دستی دارد و از جمله بازیگرانی است که با تکیه بر توانایی های خودش به این حد از موفقیت رسیده است و مشکلات زیادی را طی این سال ها تحمل کرده است او حتی مجبور شد به علت مشکلات شدید مالی یک مدت طولانی از بازیگری فاصله بگیرد اما به گفته خودش این عشق است که موجب شده من در این حرفه دوام بیاورم و آن را ادامه بدهم.

عکس واقعی نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست

سوابق بازیگری

آقای اکبرپور بازیگری را از سال ۷۹ در کلاس های بازیگری شروع کرد، اما مدتی به دلیل مشکگلات مالی از دنیای تئاتر فاصله گرفت و به کسب و کار مشغول شد. شروع مجدد بازیگری او به سال ۹۰ برمیگردد. او در سال ۱۳۹۰ با علی سرهنگ آشنا می شود و در تله فیلم او بنام زمانی برای ایستادن ایفای نقش می کند. به گفته رضا اکبرپور در آن زمان دوستی بنام مهرداد حسنی بازی مرا می بیند و مرا به حسین نمازی معرفی می کند تا در فیلم جدید او بنام حرف های درگوشی بازی کنم ولی متاسفانه این فیلم پروانه سخت نگرفت. بعد از آن حسین نمازی سراغ ساخت فیلم سینمایی آپاندیس می رود و از من هم دعوت می کند تا در این فیلم بازی کنم. خدا را شکر می کنم که تونستم در فیلم آپاندیس حضور پیدا کنم آن هم در شرایطی که افرادی هستند که حاضرند یک میلیارد در یک فیلم سینمایی سرمایه گذاری کنند تا فرزندشان نقش اول فیلم باشد.

بیوگرافی بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست

رضا اکبرپور برای اولین بار با بازی سریال حوالی پاییز در کنار لیلا اوتادی وارد قاب تلویزیون شد. او در ایبن سریال نقش سامان همسر شیرین با بازی لیلا اوتادی را بازی کرد.
رضا اکبرپور در ادامه مصاحبه اش از اتفاقی تلخی که برایش اتفاق افتاده بود گفت : خداوند از قلب من آگاه است و می داند که شعار نمی دهم تنها چیزی که باعث شد در این حرفه دوام بیاورم و پایدار باشم عشق است. در آن زمان حدود ۲ سال بود که ما فیلمنامه فیلم علی سرهنگ را می نوشتیم و من پلان به پلان فیلم را دیده بودم و بازی کرده بودم اما به یکباره به دلایلی من از این فیلم کنار گذاشته شدم !

بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

اتفاقی که برای من هنگام بازی این فیلم اتفاق افتاد شاید اگر برای هر فرد دیگری می افتاد او را به سمت افسردگی شدید می برد ولی تنها عشق بود که به من کمک کرد تا تحمل کنم و این مسیر را ادامه بدهم. مادرم همیشه آیه ای از سوره انعام را برایم می خواند که مضمونش این بود : ” بی اذن خدا هیچ برگی از درخت بر زمین نمی افتد” این یعنی من را خداوند می بیند و بدون خواسته او قدمی از پیش نخواهم برد و خواست خدا از هر چیزی برایم با ارزش تر است. اینکه بین این همه بازیگر و علاقه مند و کارگردان طوری اتفاقات را رقم می زند که رضا اکبرپور به حسین نمازی برسد برای من نشانه است.

رضا اکبرپور در سریال گیلدخت کیست

رضا اکبرپور در سریال گیل دخت کیست

سریال گیل دخت مجموعه ای تاریخی است که داستانی تاریخی و عاشقانه دارد. داستان گیلدخت به گذشته برمی‌گردد و اتفاق‌‌هایی را در زمان قاجار ورق می‌زند. این سریال به کسانی که در دربار مظفرالدین شاه هستند، می‌پردازد و این افراد قصد دارند مظفرالدین شاه را ترور کنند و جایش را بگیرند.رضا اکبرپور در این سریال در نقش اسماعیل نقش آفرینی کرده است. فخرالدین صدیق‌شریف، میترا رفیع، رامتین خداپناهی، محمود پاک‌نیت، جعفر دهقان، فریبا متخصص، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی و پریوش نظریه از جمله بازیگران این سریال هستند.

2 دیدگاه در “بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

  1. الی گفت:

    تو گیل دخت خیلی پیرش کرده بودن

  2. محدثه صبایی گفت:
    1
    1

    نقش میرشکارو خیلی خوب بازی کرده
    انقدر واقعی بازی میکنه آدم باور میکنه انگار راستی راستی تیر خورده بود و درد میکشید

نظرات