بیوگرافی و اجرای سجاد رضایی بازیگر در عصر جدید + تصاویر

0

بیوگرافی و اجرای سجاد رضایی بازیگر در عصر جدید + تصاویر

سجاد رضایی ۲۱ ساله از الیگودرز لرستان و معروف به داش میرزا در فصل دوم عصر جدید با اجرای نمایشی درباره کولبران شرکت کرده بود، بیوگرافی کامل شخصی و خانواده و پدر و مادر و آیدی پیج اینستاگرام و ماجرای سرباز فراری و تصاویر شخصی وی را مجله اینترنتی حرف تازه بخوانید .

بیوگرافی و اجرای سجاد رضایی بازیگر در عصر جدید + تصاویر

بیوگرافی سجاد رضایی

سجاد رضایی ۲۱ ساله از الیگودرز لرستان است که میگوید همه به من میگن داش میرزا و در حال حاضر مشغول گذراندن دوره سربازی است. از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و در ۱۳ سالگی در مسابقه ستاره ۲۰ در اولین جشنواره بازیگری ایران شرکت کرده است. البته او با سجاد رضایی فرزند اکبر (پسربچه ای با مصاحبه جالب معروف شد) اشتباه نشود

شروع فعالیت

فعالیت هنری خود را از تعزیه و بازی در این گروه نمایشی مذهبی شروع کرده و عشق و علاقه باعث شده تا بطور حرفه ای به دنبال هنر بازیگری برود و با شرکت در مسابقه استعدادیابی بتواند به مقصودش برسد که این اتفاق در این برنامه با اجرای احسان علیخانی افتاد و امین حیایی و آریا عظیمی نژاد قول همکاری به او دادند. در هشتگ عصر جدید حتما ببییند

اجرای سجاد رضایی بازیگر در عصر جدید

ماجرای سرباز فراری

قسمت سوم راستی آزمایی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی قبل از شروع مرحله مقدماتی عصر جدید روی آنتن شبکه سه رفت.

سجاد یکی از شرکت کنندگان قسمت سوم راستی آزمایی عصر جدید بود و در معرفی خود گفت: ۲۱ سال سن دارم و از شهر الیگودرز آمدم و دوماه است که پادگان نمی‌روم. یعنی سرباز فراری ام!

وی عنوان کرد:مهم نیست چه اتفاق می افتد،همین که «عصرجدید» باعث شد به زندگی برگردم، خوشحالم.

ماجرای سربازی فراری سجاد رضایی

اجرای سجاد رضایی در عصر جدید

مرحله مقدماتی عصر جدید ۲ و فصل دوم عصر جدید از عید نوروز ۹۹ آغاز شده و چهارشنبه ۶ فروردین ماه سجاد یکی از شرکت کنندگان این مسابقه بود که نمایشی را درباره کولبران اجرا کرد .
او در عصر جدید ۲ به عنوان اجرای ششم قسمت پنجم به روی صحنه رفت که مشکلات و مصائب کولبران را به نمایش گذاشت
اجرا و هماهنگی و توانایی در ثبات فیزیکی و آمادگی ذهنی در هنگام بازی باعث شد تا داوران چهار چراغ سفید به او اهدا کنند و از اجرای او تعریف و تمجید کنند.
او در حین اجرا باری را روی دوش گذاشت که نوشته تامل انگیز و بسیار پرمعنایی روی آن نوشته بود که کولبرم ، هر چیزی نمیبرم
سجاد توضیح داد که این نوشته پیشنهاد روزبه معینی و سروش بوده است .

اجرای سجاد رضایی در عصر جدید
او با اینکه از الیگودرز لرستان بود، اما بسیار نقش کولبر کرد را باور پذیر اجرا کرد که هیچ کس فکر نمیکرد که او لر است نه کرد.
علاقه و اشتیاق وی به بازیگری به حدی بود که شب قبل از اجرا در محل استودیوی عصر جدید در کنار یکی از عوامل مسابقه به نام راشد از پاوه مانده بود و از او درباره کردها و کولبری اطاعات کسب کرده بود
راشد سابق بر این، به دلیل بیکاری تجربه کولبری را داشته و گفت: بیکاری باعث می شود جوانان به سمت کولبری بروند و اگر کارخانه و شغلی وجود داشت هیچ کس کولبری نمی کرد.

سجاد از الیگودرز در فصل دوم عصر جدید شرکت کرده بود که اکنون سرباز است و در حین گذراندن دوره خدمت سربازی می باشد.

اینستاگرام سجاد رضایی

پیج شخصی وی با آدرس sajadrezaei.official فعال است و البته چند فن پیج نیز با نام او وجود دارد که از طرفداران و یا پیج های فیک هستند که تصاویر وی را به اشتراک گذاشتند

عکسهای سجاد رضایی شرکت کننده عصر جدید

عکس مادر و خانواده سجاد رضایی شرکت کننده عصر جدید

sajad-rezaei-asre-jadid

sajad-rezaei-instargram

نظرات