ساعت دقیق پخش سریال سفر سبز از شبکه آی فیلم ۱۴۰۰ + زمان بازپخش و تکرار

0

زمان دقیق پخش و تکرار سریال سفر سبز از شبکه سه سیما و زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال سفر سبز از شبکه آی فیلم ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ و ساعت پخش تکرار سریال “سفر سبز”، از آی فیلم و زمان و ساعت پخش تکرار از آی فیلم ۱۴۰۰ را در این بخش به همراه تعداد قسمت ها و ساعت تکرار و بازپخش این سریال در مجله حرف تازه میخوانید:

ساعت دقیق پخش سریال سفر سبز از شبکه آی فیلم 1400 + زمان بازپخش و تکرار

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال سفر سبز از آی فیلم

سریال سفر سبز محصول سال ۱۳۸۱ شبکه سه سیما، جایگزین سریال «مرضیه» در جدول پخش شبکه آی فیلم فارسی می‌شود.

این مجموعه درباره زوجی مسیحی است که به ایران می‌آیند و پسر بچه‌ای (پارسا پیروزفز) را به عنوان فرزند خوانده با خود به آلمان می‌برند. آنها در مسافرت‌ های مختلف به کشور‌های گوناگون سه پسربچه را به‌ عنوان فرزندخوانده قبول می‌کنند. یک پسر سیاه‌ پوست، یک پسر ایرانی و یک پسر دورگه. پس از مدتی که بچه‌ ها به سن جوانی می‌ رسند پدرخوانده آن‌ ها فوت کرده و قبل از فوت حقیقت را به آن‌ها می‌گوید. پسر ایرانی تصمیم می‌ گیرد به ایران برگردد و …

بازیگرانی چون علی نصیریان، پارسا فیروزفر، محمدرضا شریفی‌ نیا، مجید مظفری، عزت‌ الله انتظامی، گوهر خیراندیش، لادن مستوفی و حمیده خیرآبادی در این مجموعه نقش‌ آفرینی کرده‌اند.

این سریال تلویزیونی قرار است از چهارشنبه هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن برود. بازپخش آن نیز در دو نوبت با فاصله هشت ساعت خواهد بود.

 

نظرات