آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و برف

2

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و هشدار آلاینده ها و بارش برف در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و البرز و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و … آیا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۰/۲۱) مدارس اصفهان و تهران و تبریز و کرمان و کردستان و استان ها تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی ۲۱ دی ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 21 دی 1400 به علت آلودگی هوا و برفتوجه: بروزرسانی جدید:

تعطیلی مدارس ابتدایی ۱۱ شهر اصفهان در روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ تمدید شد

براساس سیزدهمین اطلاعیه کارگروه اضطرار آلودگی هوا فعالیت آموزشی مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی ۱۱شهر آلوده استان اصفهان سه‌شنبه ۲۱ دی برای سومین روز پیاپی غیرحضوری است.

براساس سیزدهمین اطلاعیه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، با توجه به تداوم شرایط پایداری هوا در این کلانشهر، فعالیت آموزشی در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در همه واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد در روز سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان، مهردشت و نجف‌آباد غیرحضوری است.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و برف

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و برف، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی البرز تا پایان هفته جاری و تهران روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ غیرحضوری خواهد بود

در حال تکمیل…

🔺 دانش آموزان عزیز تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس و لغو امتحانات بر حسب شرایط آب و هوایی، در ساعات پایانی روز انجام می‌گیرد؛ لذا تاکید می‌گردد به اخبار منابع غیر رسمی توجه نفرمایید.

🔹 پیرو سئوالات مکرر در خصوص تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ به جهت آلودگی هوا و بارندگی برف و باران و برودت هوا، به اطلاع میرساند تا بدین لحظه هیچ تصمیمی از سوی مراجع ذی صلاح در این خصوص اتخاذ نشده و اگر خبری اعلام شد، ما حتما در این صفحه بروزرسانی خواهیم کرد

وضعیت تعطیلی مدارس تهران آلودگی هوا

معاون استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی کل استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس روز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ و سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ غیر حضوری است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی از روز شنبه پیش بینی می‌شد که شرایط هوا برای روزهای دو شنبه و سه شنبه پایدار باشد و آلودگی هوا را داشته باشیم و شاخص‌ها بالا برود، لذا طبق این موارد دستورالعمل‌ها ابلاغ و امروز برای بررسی مجدد جلسه تشکیل شد و مصوباتی اخذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: طبق این مصوبات آموزش در مدارس ابتدایی مناطق و نواحی شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران به جز مناطق فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی گفت: ضمناً مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها نیز بجز در مناطق فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس در روزهای ذکر شده تعطیل است.

ملکی گفت: مدارس متوسطه اول و دوم در تمام استان تهران باز و مطابق روال عادی و برنامه‌های جاری برقرار خواهند بود

وضعیت تعطیلی مدارس البرز ۲۱ دی ۱۴۰۰

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که مدارس ابتدایی و پیش دبستانی البرز تا پایان هفته جاری (تا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰) غیرحضوری خواهد بود. به جز مدارس شهرستان طالقان و آسارا

پیش بینی وضعیت آب و هوا

آسمان تهران فردا (۲۱دی ماه) تا حدودی ابری با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۲دی ماه) هم تا حدودی آفتابی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۲۳دی ماه) ابری همراه با رگبار با حداقل دمای ۷ درجه و با حداکثر دمای ۱۵درجه پیش‌بینی می‌شود.

 

2 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و برف

  1. علی گفت:

    داداش چون باید امتحان بدیم مگه نمیشناسی دولت رو ……… ؟؟

  2. یک شخص گفت:

    سلام ادمین لطفا پاسخ بده ما دبیرستانی ها رو چرا موقعی که شرایط برای هم آلوده هست تعطیل نمی کنن؟

    آخه اصفهان با آلودگی کمتر در برابر تهران تعطیل شد همه پایه هاش اما تهران فقط ابتدایی که اون ها هم اصلا مدرسه نمی رفتن و یک پنجمشون شاید می رفت فردا مدرسه آخه چه وضعشه اکر اتفاقی افتاده بگید با ریه مون فرق داره یا مدیر مدرسه ما شده مسئول تعطیل🤣 😂 😂 😂 (شوخی کردم)
    لطفا پیگیری کنید چرا تهران این گونه و اصفهان آنگونه قانون اساسی کجا و تصمیمات استان داری کجا لطفا پیگیری کنید.

نظرات