بیوگرافی و عکس های الهه خادمی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های الهه خادمی بازیگر

بیوگرافی الهه خادمی

الهه خادمی متولد ۱۳۶۱ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن است.

وی در آثاری همچون «۸۷ متر»، «جینگو، روایت معلق»، «دزد و دوچرخه»، «هر شب تنهایی»، «شب» به عنوان «بازیگر»، «کارگردان»، «تهیه‌کننده»، «گروه کارگردانی» حضور داشته است.

الـهه خادمی بازیگر جدید و نو ظهور سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار الهه خـادمی می‌توان به بازیگری در سریال ۸۷ متر، فیلم جینگو اشاره کرد.

الهه خادمی

همسر الهه خادمی

متاسفانه درباره ازدواج وی اطلاع دقیقی در دست نیست و دقیقا مشخص نیست که ایشان مجرد هستند یا متاهل.

شروع فعالیت هنری

الهه خـادمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم جینگو به کارگردانی تورج اصلانی بازی کرده است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ۸۷ متر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای الهه خـادمی محسوب می‌شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون هنگامه قاضیانی، مهدی قوچانی، سیاوش درخشی و سعید ابراهیمی‌فر توانایی‌های بازیگریش را ارتقا بخشید.

الهه خـادمی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم الهه خـادمی در این سال، بازیگری در سریال ۸۷ متر به کارگردانی کیانوش عیاری محسوب می‌شود.

الهه خـادمی سال ۱۳۹۶ سریال ۸۷ متر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

زندگی حرفه‌ای و بازیگری الهه خـادمی را باید مدیون اعتماد کیانوش عیاری باشیم. چرا که اگر کیانوش عیاری به عنوان کارگردان به الهه خـادمی برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید الهه خـادمی مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

از الهه خـادمی نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال ۸۷ متر و همکاریش با کیانوش عیاری به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است.

الهه خـادمی توانست با بازی در سریال ۸۷ متر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر علی دهکردی، فریبا کامران، مهران رجبی و فرهاد آئیش توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی به عنوان خانواده پوردَوَرانی و مهران رجبی، شهین تسلیمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنواه خانواده خلیلی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

فیلم شناسی الهه خادمی

دستیار کارگردان در فیلم شب ۱۳۸۶
گروه کارگدانی در فیلم هر شب تنهایی ۱۳۸۶
بازی در فیلم جینگو ۱۳۹۲
بازی در سریال ۸۷ متر ۱۳۹۷

عکس های الهه خادمی

الهه خادمی

الهه خادمی

الهه خادمی

نظرات