اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پسر انسان به همراه نقش + داستان و عوامل

0

فیلم “پسر انسان″ یک فیلم ایرانی به کارگردانی سپیده میرحسینی است که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و دارای ژانر خانوادگی و اجتماعی است. فیلم پسر انسان نخستین مرتبه در تیر ماه ۱۴۰۲ اکران گردید و پس از آن در چند جشنواره بین المللی از جمله جشنواره فیلم بلغارستان به نمایش درامده است.

در فیلم سینمایی پسر انسان بازیگرذان مطرح و برجسته ای همچون: لیلا زارع ، بهنام شرفی ، مجید پتکی ، مریم اسفندیاری ، پریا مردانیان ، پگاه آذر کمان و هادی افتخارزاده و… به هنرمندی پرداختند.

بیوگرافی بازیگران فیلم پسر انسان با نقش

اسامی بازیگران فیلم پسر انسان عبارتنداز :

لیلا زارع ، بهنام شرفی ، مجید پتکی ، پگاه آذر کمان ، پریا مردانیان و هادی افتخارزاده که بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند.

اسامی بازیگران فیلم پسر انسان به همراه نقش + داستان و عوامل

درباره فیلم پسر انسان

پسر انسان اولین فیلم بلند سپیده میرحسینی محسوب می‌شود
لیلا زارع ، بهنام شرفی ، مجید پتکی ، پریا مردانیان و هادی افتخارزاده گروه بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند.

این توسط سپیده میرحسینی کارگردانی و مشترک سپیده میرحسینی و وحید دلیلی ساخته شده و موضوعی خانوادگی و اجتماعی دارد این فیلم برای نخستین بار در در تیر ماه ۱۴۰۲ سینماها اکران شد

فیلمنامه این فیلم را توسط پناه خدایاری و سپیده میرحسینی به صورت مشترک نویسندگی کرده اند

خلاصه داستان فیلم پسر انسان

خلاصه داستان فیلم پسر انسان

داستان فیلم، درباره داستان زنی به نام آذر است که بعد از به دنیا آوردن دخترش تغییر جنسیت می دهد و او را در نقش پدر بزرگ می کند. حالا ۱۸ سال گذشته و…

در خلاصه داستان فیلم آمده است: انسان‌ها اسرارشان را خیلی خوب پنهان می‌کنند.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پسر انسان به همراه نقش + داستان و عوامل

اسامی بازیگران فیلم پسر انسان

لیلا زارع ، بهنام شرفی ، مجید پتکی ، پگاه آذر کمان ، پریا مردانیان و هادی افتخارزاده که بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند.

افتخارات

«پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه کنندگی مشترک وحید دلیلی و سپیده میرحسینی به بخش مسابقه جشنواره صوفیا منار بلغارستان راه یافت.

پانزدهمین جشنواره فیلم صوفیا منار بلغارستان (Sofia MENAR Film Festival) رویدادی سینمایی در بلغارستان است که از جشنواره‌های مهم فیلم در اروپا به شمار می‌رود

مراسم اکران

سپیده میرحسینی نیز پیش از نمایش این فیلم گفت: جای این سوژه در سینمای ایران خالی بود. البته که من تنهایی این کار را انجام ندادم و گروه خوبم در ساخت این فیلم همراهم بودند که باید از آن‌ها تشکر کنم.

او با تشکر از گروه سینمایی هنر و تجربه و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی که شرایط ساخت و نمایش این فیلم را فراهم کردند، تاکید کرد: به اکران رساندن یک فیلم کار بسیار سختی است. «پسر انسان» اولین فیلم سینمایی است که کارگردانی کردم و در این راه از وحید دلیلی، سرمایه‌گذار فیلم هم تشکر می‌کنم. او نظر مرا نسبت به حضور صنعت در سینما تغییر داد، چراکه از ابتدای کار تا امروز همراه و پشتیبان من بوده است.

 

بهنام شرفی در فیلم پسر انسان

بیوگرافی و عکس بهنام شرفی در فیلم پسر انسان

پریا مردانیان

بیوگرافی پریا مردانیان در فیلم پسر انسان

لیلا زارع

بیوگرافی لیلا زارع در فیلم پسر انسان

مجید پتکی

بیوگرافی بازیگران فیلم پسر انسان به همراه نقش + عکس و داستان و عوامل

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پسر انسان به همراه نقش + داستان و عوامل

معرفی عوامل

عوامل اصلی فیلم عبارتند از :

مدیر فیلمبرداری : شهرام نجاریان ، نویسندگان : پناه خدایاری و سپیده میرحسینی طراحی و ترکیب صدا : بهروز معاونیان ، صدابردار : فرزان معاونیان ، آهنگساز : پیام آزادی ، تیزر : نوید منصورقناعی ، مدیر برنامه ریزی : یوسف طاهریان ، منشی صحنه : پونه خامین ، عکاس : پوریا نوری ، موسیقی موزیک بند : اشکان نعیم ، چهره پرداز : پروین نویدی ، اصلاح رنگ و نور : سامان مجدوفایی ، طراح لباس : مریم قاسمی ، طراح صحنه : پگاه آذرکمان ، طراح پوستر : طاها ذاکر ، جلوه های ویژه : محمدمهدی سخنور ، مصطفی مطوری ، مدیر امور مالی : سارا غفاری ، گریم : مریم اسفندیاری ، مجریان طرح و مدیران تولید : وحید دلیلی و سپیده میرحسینی

نظرات