بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم بریالی +‌عکس و داستان

0

فیلم بریالی به کارگردانی رها سلیمانی و با موضوع درام و عاشقانه تولید شده و قرار بر این است از شبکه نمایش پخش شود. در این فیلم بازیگرانی چون حامد حسینی، بهنوش بختیاری، علی اوسیوند و افسانه کچویی در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران فیلم بریالی همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم بریالی و بیوگرافی نقش هایشان در فیلم بریالی با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش در نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم بریالی +‌عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران فیلم بریالی با عکس جدید

فیلم بریالی به کارگردانی و نویسندگی رها سلیمانی محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این فیلم برای اولین بار در همان سال پخش شد. بریالی داستان عاشقانه و درام دارد و عشق دختر و پسری را روایت می کند که بی وفایی دیدند. در خلاصه داستان فیلم، توضیحی آمده است: داستان زوجی را روایت کرده که عاشق هم هستند و در آستانه جدایی قرار دارند.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم بریالی با عکس جدید

اسامی بازیگران فیلم بریالی

بازیگران فیلم بریالی به کارگردانی رها سلیمانی عبارتند از:

حامد حسینی، بهنوش بختیاری، علی اوسیوند و افسانه کچویی که از بازیگران فیلم بریالی می باشند.

اسامی بازیگران فیلم بریالی

معرفی کلی فیلم بریالی

فیلم‌بریالی یکی از جدیدترین فیلم های سینما در ژانر درام عاشقانه بوده که تاکنون چند بار از تلویزیون پخش شده است و حالا در نوروز امسال نیز قرار است بر روی آنتن شبکه نمایش برود. این فیلم بدلیل موضوع و محتوای عاشقانه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

خلاصه داستان

داستان بریالی داستان عاشقانه و درام دارد و عشق دختر و پسری را روایت می کند که بی وفایی دیدند.

معرفی کلی فیلم بریالی

زمان پخش و تکرار از شبکه نمایش

فیلم سینمایی «بریالی»، شنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد.این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد. بهرام بختیاری پدر خانم بازیگر اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند.

بهنوش بختیاری سال ۹۴ به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شده و جایزه خود را در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی دریافت کرد. او در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود. بهنوش بختیاری که اغلب با نقش های کمدی شناخته می شود تا سال ۱۳۸۳ در آثار متعددی همچون برگبار، همسفر، داستان یک شهر، مرگ در سکوت، هزاران چشم و خانه آرزوها نقش آفرینی کرده بود اما سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران و سپس مجموعه جایزه بزرگ باعث ورود او به عرصه کمدی شده و مورد توجه قرار گرفت.

سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری، یکی از مشهورترین نقشهای طنز خانم بختیاری در تلویزیون است که مقابل مهران مدیری بازیگر شخصیت شیر فرهاد، ایفای نقش کرد.

داستان فیلم بریالی

حامد حسینی

حامد حسینی بازیگر متولد ۱۳۶۲ در تهران است. او نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۹ کارگردانی سریال “تا افطار چیزی نمانده” به عهده داشته. حامد حسینی در فیلم های سینمایی قدغن و مجموعه های تلویزیونی شکر آباد، خنده بازار و افسانه هزار پایان به عنوان تدوینگر، بازیگر و نوازنده حضور داشته است.

عوامل تولید

مشاور کارگردان : یاسر زمانی
مدیر تولید : علی سنگینیان

برنامه ریز : رویا مسجدی
دستیار یک کارگردان : فرشاد فهیمی
مدیر صحنه : شهریار یزدانی
دستیار دوم : حسین پناهی
منشی صحنه : آوا جعفری
طراح گریم : افسانه کچویی
مدیر تدارکات : علی ساداتیان
دستیار تولید : احسان اولیازاده
جانشین تهیه : حسین غیابی
مدیر فیلمبرداری : یاسر زمانی
مدیر صدابرداری : فرامرز مختاری
عکاس : بهار طاهری
طراح صحنه و لباس : مهدی غلام

نظرات