زمان پخش و تکرار سریال هم سایه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال هم سایه : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال هم سایه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال هم سایه

 این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمد حسین غضنفری، تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و فیلمنامه‌ای از تهمینه بهرام و ارسلان امیری محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر خانوادگی،عاشقانه و اجتماعی است. این مجموعه برای اولین بار ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. در واقع محبوبیت این مجموعه به دلیل بازیگران جدید و خوش استعداد است و باعث شده مردم آن را بپسندند. همچنین نام اولیه‌ این مجموعه «نیمروز تا تهران» بود و چندی بعد به «شرق بهشت» تغییر نام داد. برای بار سوم نام این سریال تغییر کرد و سرانجام تحت عنوان «هم سایه» به آنتن رسید. حالا قرار است از ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برای بار اول مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود.نا گفته نماند این مجموعه جایگزین سریال دیوار به دیوار ۲ می شود.

در این سریال بازیگرانی چون پیام دهکردی،شقایق فراهانی،محیا دهقانی،مائده طهماسبی،شیدا خلیق،مهران رجبی،رویا جاوید نیا،مجید مظفری و… بازی می کنند.

این مجموعه درباره پزشکی ایرانی به نام «حافظ جهانبخش» است که عاشق دختری به نام «نورا» می شود؛ اما خانواده حافظ به خاطر اینکه این دختر تابعیت ایرانی ندارد و اهل افغانستان است با او مخالفت می کنند و…

سریال هم سایه از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال هم سایه

این مجموعه ۳۴ قسمتی قرار است از ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ و تکرار آن ساعت ۴ بامداد و ۱۲ ظهر روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از دیگر بازیگران می توان به امیر احمد قزوینی،آزاده سیفی،فرید سجادی حسینی،اسماعیل خلج،مریم کاظمی،جواد مولانیا،رضا عموزاد،محسن مروی،شهلا اکبری،ایمان برات پور،مهسا خدا کرمی،سید محمد حسینی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات