اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی با عکس و نقش ها + داستان کامل

0

سریال نیسان آبی جدیدترین سریال طنز به کارگردانی منوچهر هادی را از چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح در فیلیمو تماشا کنید که در آن بازیگران مطرحی چون مهران غفوریان و سحر قریشی و یکتا ناصر و حسام نواب صفوی و حسین یاری و بهناز جعفری و تعدادی بازیگر مطرح در آن ایفای نقش کردند. در ادامه اسامی بازیگران سریال نیسان آبی (بیوگرافی و عکس) به همراه بیوگرافی نقش ها و داستان هر قسمت و دانلود بدون سانسور قسمت اول تا اخر و عکس و بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی و تصتویر و عکس های واقعی بازیگران نیسان آبی را در ادامه میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی با عکس و نقش ها + داستان قسمت اول تا آخر

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی با عکس و نقش ها + داستان قسمت اول تا آخر

“نیسان آبی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور و با بازی امیر جعفری است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال نیسان آبی که قرار بود به صورت سینمایی ساخته شود، حالا بصورت سریال بر روی پلتفرم فیلیمو از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ منتشر شد. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران سریال نیسان آبی + بیوگرافی و تصاویر سریال نیسان آبی با نقش ها

 

چکیده اطلاعات سریال نیسان آبی

Blue Nissan
مناسب برای بالای ۱۲ سال
چهارشنبه‌ها، ساعت ۸ صبح
کارگردان: منوچهر هادی
محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران

زمان انتشار: چهارشنبه‌ها، ساعت ۸ صبح

خلاصه داستان سریال نیسان آبی

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار!

جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر!

البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین!

نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

خلاصه داستان قسمت اول

همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…کمتر

 

خلاصه داستان سریال نیسان آبی

در سریال نیسان آبی بازیگرانی چون: حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی به همراه نقش

در سریال نیسان آبی بازیگرانی چون: حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

مهران غفوریان بازیگر نقش رضا در نیسان آبی

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی به همراه نقش

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر نقش رضا هم بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، برای نخستین‌بار به‌عنوان نقش اصلی یکی کمدی مقابل دوربین ظاهر شده تا با شمایلی متفاوت مخاطب را بخنداند.

مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد ۳ شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. از سال ۱۳۷۳ با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد.

حسین یاری بازیگر نقش جمشید در سریال نیسان آبی

بیوگرافی حسین یاری بازیگر نقش جمشید در سریال نیسان آبی

حسین یاری

حسین یاری در این مجموعه به‌طور کامل از شمایل آشنای خود در دیگر آثار این سال‌هایش فاصله گرفته و حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

حسین یاری از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست.

یکتا ناصر بازیگر نقش زری در سریال نیسان آبی

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر نقش زری در سریال نیسان آبی

یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است ناصر در فیلم های بسیاری از جمله مشکل گیتی، آشوب، کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگریست، قند تلخ، قند ترش، خانه ای در شن، فراری و سرود تولد ایفای نقش کرده است.

بهناز جعفری بازیگر نقش پری در سریال نیسان آبی

بیوگرافی بهناز جعفری بازیگر نقش پری در سریال نیسان آبی

بهناز جعفری

بهناز جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود.

نقش ایمان صفا در سریال نیسان آبی

نقش ایمان صفا در سریال نیسان آبی

ایمان صفا

ایمان صفا هنرپیشه اهل ایران است.صفا دروازه بان تیم هنرمندان است. او کار خود را با تئاتر شروع کرد و در سریال های عملیات ۱۲۵، مهمانان ویژه و چند کار سینمایی بازی کرده است.

گیتی قاسمی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی با عکس و نقش ها + داستان قسمت اول تا آخر

گیتی قاسمی بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است.او در فیلم های سینمایی آقای سانسور، حراج، امروز، چهارشنبه، ویلایی ها، تنها و سرطان حضور داشته است.

جمشید هاشم پور

جمشید هاشم‌پور بازیگر محبوب و ستاره چند دهه سینمای ایران که اتفاقا الگوی کاراکتر اصلی سریال نیسان آبی یعنی جمشید با بازی متفاوت حسین یاری هم هست.

جمشید هاشم پور که با نام جمشید آریا نیز شناخته میشود، متولد ۱۳۲۳ در تهران، هنرپیشه است. تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ریاضی ادامه داده و در دوران جوانی در رشته کنگ فو فعالیت کرده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی با عکس و نقش ها + داستان قسمت اول تا آخر

زمان پخش نیسان آبی از فیلیمو

نیسان آبی از چهارشنبه ۲۸ مهر از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود تا یکی از گزینه‌های پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی در پاییز ۱۴۰۰ برای تماشا باشد. پس از این به بعد برنامه‌ریزی کنید؛ چهارشنبه‌ها، ۸ صبح، فیلیمو!

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی. این فهرست بقیه عوامل سازنده این سریال است.

نظرات