خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پایتخت ۷

7

سریال “پایتخت ۷″، سریال پر طرفدار و محبوب ایرانی به سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است. این سریال در ژانر کمدی-اجتماعی، درام و خانوادگی در سال ۹۹ ساخته و به تازگی خبر ساخت سری جدید این سریال منتشر شده است. حالا قرار است این سریال نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما منتشر شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “پایتخت ۷” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را در نوروز سال آینده به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پایتخت 7

 

خلاصه داستان

سریال “پایتخت”، روایتگر یک خانواده ساده و دوست داشتنی مازندرانی است که هربار ماجراهای جذابی را به وجود می آورند. این خانواده از چند شخصیت اصلی بامزه به نام های “نقی معمولی”، “هما”، “ارسطو”، “فهیمه”، “بهبود”، “بهتاش”، “رحمت”، “بهروز”، “سارا” و “نیکا” تشکیل شده است که هرکدام طرفداران زیادی را در دنیای واقعی دارد.

داستان سریال پایتخت 7

در “پایتخت ۶″، “بابا پنجعلی” پدربزرگ خانواده را از دست دادیم، “نقی معمولی” راننده نماینده مجلس بود که از کار بیکار شد، “بهبود” دوباره برگشت اما با یک بیماری خاص، “ارسطو” مدتی قاچاقچی بود و در اخر فصل مدیر برنامه “بهتاش” شد. “بهتاش” هم که حالا فوتبالیست حرفه ای شده بود، قرار شد با یک یتیم بزرگ خارجی قرار داد ببندد… با اینکه قرار بود دو قسمت پایانی فصل ششم این سریال مجددا ساخته شود اما پیش بینی می شود ادامه این ماجراها در “پایتخت ۷” مشخص می شود.

زمان پخش سریال پایتخت 7

سیروس مقدم کارگردان سریال “پایتخت” خبر از تولید “پایتخت ۷” برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت: “وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح “پایتخت ۷” را خواسته است، انشاءالله با رفع دلخوری ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود.

شخصیت های سریال پایتخت
وی افزود: “عوامل “پایتخت” انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است و تمامی این حواشی از بین می رود. تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.”

 

اسامی بازیگران سریال پایتخت ۷

اسامی بازیگران سریال پایتخت 7

 

دیگر عوامل

کارگردان: سیروس مقدم، تهیه کننده: الهام غفوری، نویسنده: آرش عباسی، طراح و سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، آهنگساز: آریا عظیم نژاد، تدوین: خشایار موحدیان، سعید سیاح، الهه ایزدی، فیلمبردار: امیر معقولی و فرشاد گل سفیدی.

7 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پایتخت ۷

  1. دوست دارم گفت:

    ارسطو عاشقتم

  2. Elmira گفت:

    ار واقعا کاش ساخته بشه🙂😍من این فیلم رو خیلی دوست دارم 🥺

  3. سام گفت:
    3
    17

    حذف نقش بابا پنجعلی باید زودتر انجام میشد. کلا مزاحم بیننده و دیگر بازیگران بود و هیچ کمدی و طنزی هم از این نقش ندیدیم

  4. علی ستاری گفت:
    8
    1

    ارستو خیلی باحاله😂

  5. زهرا گفت:

    واقعاپایتخت۷درنوروز۱۴۰۰پخش میشه کاش واقعی باشه من خیلی این سریالودوست دارم

  6. نیما گفت:

    بله دیدم اما امیر حسین عظیمیان نقشش در سریال پایتخت چیست؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. اميرحسين عظيميان گفت:

    تیتراژ سریال در این آأؤس موجود است

نظرات