زمان پخش و تکرار فصل سوم برنامه شب آهنگی از پلتفرم فیلم نت با اجرای حامد آهنگی

0

زمان پخش فصل سوم برنامه شب آهنگی : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار برنامه شب آهنگی را برای علاقه مندان به این نوع برنامه ها برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای آن بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش فصل سوم برنامه شب آهنگی

زمان پخش و تکرار فصل سوم برنامه شب آهنگی از پلتفرم فیلم نت با اجرای حامد آهنگی

این برنامه به کارگردانی و طراحی و اجرای حامد آهنگی  و تهیه کننندگی محمد رضا صابری نیز است. فصل اول این برنامه در سال ۱۴۰۰ و فصل دوم آن در سال ۱۴۰۱ پخش و تهیه شد و مخاطبان زیادی داشت ابتدا قرار بو فصل سوم آن ساخته نشود و آهنگی در این فاصله برنامه تی ان تی را ساخت و مجری گری کرد اما این برنامه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تهییه و تولید شد. این تاک شوی جذاب با هدف استندآپ کمدی و گفتگو محور است و برنامه ایی شاد و جذاب را برای مردم به وجود اورده است.

فصل جدید این برنامه شاد،با دکوری جدید برای روز پدر اماده پخش خواهد بود که پنجشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلم‌نت پخش خواهد شد.

بیوگرافی حامد آهنگی

زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است. آهنگی فعالیت هنری را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و از سال ۱۳۹۵ با اجرا در برنامه خندوانه به شهرت رسید.او در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد. آغاز کار حرفه‌ای آهنگی، در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران شکل گرفت؛ و او همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و در طول سالیان برنامه‌های مختلفی برای این شبکه ساخت. در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به صورت ماهانه در جزیره کیش به اجرای برنامه پرداخت. او اکنون توانسته در بعضی از فیلم ها نیز بازی کند و بدرخشد.

برنامه شب آهنگی

همراه ما باشید

نظرات