اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روز بعد از خوشبختی با نقش + داستان و زمان پخش

0

فیلم روز بعد از خوشبختی (۱۳۸۷) : اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی روز بعد از خوشبختی عبارتنداز: آرش مجیدی (یحیی)، مهسا کرامتی (سارا)، هوشنگ توکلی (حاج ضیا)، ملیحه نیکجومند (مادر یحیی)، قربان نجفی (مسعود)، عباس غزالی (داوود)، پرویز عاشورنیا، سلمان وکیلی، سیما مطلبی، روژان امینی، رضا لطفی، عباس گنجی، سعید رشوند، اصغر شجاعی، مهدی بداقی، حسین هاشمی، ضرغام سعیدی با بیوگرافی و عکس ها و نقش های بازیگران فیلم روز بعد از خوشبختی همراه با اسامی عوامل و خلاصه داستان و زمان پخش از شبکه یک ۱۴۰۲ و… در ادامه مطلب میخوانید.

اسامی بازیگران فیلم روز بعد از خوشبختی عبارتند از

اسامی بازیگران فیلم روز بعد از خوشبختی

اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی روز بعد از خوشبختی عبارتند از:

● قربان نجفی بازیگر نقش مسعود
● سیما مطلبی بازیگر نقش لیلا
● عباس غزالی بازیگر نقش داوود
● هوشنگ توکلی بازیگر نقش حاج ضیا
● ملیحه نیکجومند بازیگر نقش اقدس
● آرش مجیدی بازیگر نقش یحیی
● مهسا کرامتی بازیگر نقش سارا
● اصغر شجاعی بازیگر نقش میدانی/ حجره دار
● پرویز عاشورنیا بازیگر نقش آقا ناصر
● سلمان وکیلی
● روژان امینی
● رضا لطفی
● عباس گنجی
● سعید رشوند
● مهدی بداقی
● حسین هاشمی
● ضرغام سعیدی
● و … به هنرمندی پرداخته اند

در فیلم بعد از خوشبختی بازیگران مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: آرش مجیدی، مهسا کرامتی، هوشنگ توکلی ، ملیحه نیکجومند، قربان نجفی، عباس غزالی ، پرویز عاشورنیا، سلمان وکیلی، سیما مطلبی، روژان امینی، رضا لطف، عباس گنجی، سعید رشوند، اصغر شجاعی، مهدی بداقی، حسین هاشمی، ضرغام سعیدی… به هنرمندی پرداخته اند

«روز بعد از خوشبختی» نام یک فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که مربوط به زندگی جوانی زحمتکش و مومن به نام یحیی است که در سال ۱۳۸۷ تولید شده و پس از آن بارها از شبکه های مختلف به نمایش درامده است. فیلم «روز بعد از خوشبختی» یکی از آثار موفق سیروس مقدم بوده و جزو اولین آثار کارگردانی وی محسوب میشود مه توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این فیلم که بارها از تلویزیون پخش شده هنوز در رده فیلم های مذهبی پر بیننده به شمار می آید.

موضوع و خلاصه داستان فیلم روز بعد از خوشبختی

موضوع و خلاصه داستان فیلم روز بعد از خوشبختی

داستان این فیلم روایتگر زندگی جوانی زحمتکش و مومن به نام یحیی است که در میدان میوه و تره‌بار مورد اعتماد کسبه و حسابدار شخصی به نام حاج‌ضیاء است. او که در قرعه‌کشی بانک برنده سفر حج شده است، علاوه بر کار روزانه، وظیفه پرستاری و مراقبت از مادر پیرش را نیز با عشق و علاقه انجام می‌دهد. برنده شدن در سفر حج او را در موقعیت غریبی قرار می‌دهد. او نمی‌تواند مادر پیرش را تنها بگذارد، ولی مادر از او می‌خواهد که به این سفر معنوی برود، اما …

عکس و بیوگرافی بازیگران فیلم روز بعد از خوشبختی با نقش

بیوگرافی بازیگران فیلم روز بعد از خوشبختی با نقش

  • بیوگرافی سیما مطلبی

زاده ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۵۵ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است . اولین بار در تلویزیون در سریال سیروس مقدم دیده شد . این سریال که «خواب دیدم کودکی را» نام داشت در سال ۸۴ از تلویزیون پخش شد. در سال ۱۳۸۰ در سریال حجت قاسم زاده به نام «آخرین روزهای شاد بودن» در کنار بازیگرانی چون آزیتا حاجیان و زنده یاد حمیده خیرآبادی بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم روز بعد از خوشبختی با نقش

عکس و بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش یحیی در فیلم روز بعد از خوشبختی

آرش مجیدی متولد ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۵٣ در شهر آباده، بازیگر ایرانی است. مدرک تحصیلی او کارشناسی ادبیات نمایشی است. آرش مجیدی با مجموعه تلویزیونی “رستگاران” درنقش یک پلیس چهره شد و همینطور با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی “زیر هشت” به شهرت رسید.

عکس و بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش سارا در فیلم روز بعد از خوشبختی

مهسا کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. وی دانش آموخته مدیریت بازرگانی است. این بازیگر با بازی در سریال “خط قرمز” به شهرت رسید. مهسا کرامتی همسر راما قویدل و عروس امیر قویدل می باشد.

زمان پخش

فیلم تلویزیونی «روز بعداز خوشبختی» به کارگردانی «سیروس مقدم»، پنجشنبه ۲ شهریور ماه ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم سیما پخش خواهد شد.

برخی عوامل

سال تولید : ۱۳۸۷

کارگردان : سیروس مقدم

نویسنده : سعید نعمت الله

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

نظرات