داستان و بازیگران فیلم طبقه یک و نیم + بیوگرافی و تصاویر فیلم طبقه یک و نیم

1

“فیلم طبقه یک و نیم″، فیلم ایرانی به کارگردانی نوید اسماعیلی و تهیه کنندگی غلامرضا آزادی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی طبقه یک و نیم که به تازگی در صف اکران قرار گرفته است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و اسامی بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم طبقه یک و نیم + بیوگرافی و تصاویر فیلم طبقه یک و نیم

 

خلاصه داستان

فیلم “طبقه یک و نیم” روایتگر ماجرای مدیر مالی یک کارخانه است. او یک روز با ورود به محل کار، متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود که همین سرآغاز ماجراهای مختلف فیلم است.

خلاصه داستان فیلم طبقه یک و نیم

گفتنی است نوید اسماعیلی، کارگردان جوان این فیلم، پیش از این فیلم مامان مهشید در سال ۹۸ را کارگردانی کرده بود. لازم به ذکر است چندی بیش این فیلم به اکران خصوصی درآمد که عوامل این فیلم در بخشی از مراسم با پخش ویدیویی از ارشا اقدسی بدلکار سینما که هفته گذشته به دلیل سانحه‌ای در پشت صحنه یک اثر سینمایی جان خود را از دست داده بود، یاد او را زنده نگه داشتند و دقایقی به صورت ایستاده به تشویق این هنرمند پرداختند.

 

اسامی بازیگران فیلم طبقه یک و نیم به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم طبقه یک و نیم به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: نوید اسماعیلی، تهیه کننده: غلامرضا آزادی، نویسنده: حسین نمازی، دستیار نویسنده: وحید اسماعیلی، مدیر تولید: سعیده حمیدی، مجری طرح: حامی جهانی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، طراح گریم: محمود دهقانی، تدوین: منوچهر صانعی، صدابردار: فرزان معاونیان، دستیار صدابردار: آرش هوجقانی، صداگذار: بهروز معاونیان، طراح لباس: رسا ابطحی، طراح صحنه: مهرداد رنجی، سرمایه‌گذاران: سعیده حمیدی و کارخانه اُیاز، دستیار اول و برنامه‌ریز: گلچهره دانش، دستیار دوم کارگردان: حمید احمدی، منشی صحنه: محبوبه خوش روش، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی، عکاس: عرشیا حمیدی، جانشین تولید: امین شفا، مدیر تدارکات: مهدی حسینی.

1 دیدگاه در “داستان و بازیگران فیلم طبقه یک و نیم + بیوگرافی و تصاویر فیلم طبقه یک و نیم

  1. امیر گفت:

    اگر پولتون و بریزین توی جوب آب ، خروجی قوی آری میتونین داشته باشین تا این فیلم
    در کل، افتضاح بود فیلمش

نظرات