آیا فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

0

آیا فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

آیا فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۲ دی ماه تعطیل است؟| آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به دلیل آلودگی هوا در روز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ از سوی اموزش و پرورش شهرها و استان ها اعلام شد:

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ مشخص شد

  • مدارس تهران فردا دوشنبه ۱۲ دی ماه غیر حضوری شد
  • مدارس البرز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ مجازی شد
  • مدارس قزوین فردا دوشنبه ۱۲ دی ماه غیر حضوری شد
  • مدارس ابتدایی قم فردا ۱۲ دی ماه غیر حضوری شد

با توجه به ادامه آلودگی ها، براساس براساس مصوبه نشست کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان ها و شهرها تا این لحظه تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان های آلبرز و آبیک و مدارس ابتدایی قم و برخی شهرهای اصفهان و تهران تعطیل شد و کلاس ها از طریق غیر حضوری تشکیل میشود. باقی شهرها تا ساعات پایانی شب اعلام میشود

در حال تکمیل..

مدارس آبیک و البرز در استان قزوین غیرحضوری شد

آلودگی هوا موجب غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان های البرز و آبیک استان قزوین طی نوبت های صبح و بعدازظهر فردا /دوشنبه/ شد.

علیرضا عباسی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: با توجه به سکون هوا و ادامه آلودگی ها، براساس براساس مصوبه نشست کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان تا این لحظه تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان های آلبرز و آبیک غیرحضوری بوده اما عوامل اجرایی مدارس برای پاسخگویی اولیا و دانش آموزان در محل کار خود حاضر خواهند بود.

متاسفانه آلودگی هوا، به خصوص در شهرهای صنعتی و پرتردد طی یک هفته گذشته باعث تعطیلی مدارس و برگزاری غیرحضوری مدارس برخی از شهرستان های این استان شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص تعطیلی مدارس سایر شهرستان های استان، یادآور شد: در صورت تصمیم برای غیرحضوری شدن نواحی دیگر آموزشی استان موارد در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان های استان اصفهان تعطیل شد

دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به‌صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام کرد.

مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

اجرای طرح زوج و فرد

شیشه فروش افزود: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اعمال خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: طی این مدت هرگونه تخلف در بخش منابع آلاینده ثابت همچون صنایع، کارگاه‌ها و نیز منابع آلاینده سیار ازجمله خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط محیط زیست و عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شیشه فروش تأکید کرد: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

مدارس ابتدایی قم فرد دوشنبه ۱۲ دی ماه تعطیل شد

بدلیل انباشت آلاینده ها مدارس ابتدایی قم فردا دوشنبه ۱۲ دی ماه تعطیل شد و از طرق غیر حضوری و شاد برگزار خواهد شد

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارس و دانشگاه های تهران دوشنبه تعطیل است

بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

 

نظرات