معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شپلوتکا

0

فیلم “شپلوتکا”، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی حسین قناعت است. این فیلم در ژانر کمدی-کودک در اواخر سال ۹۸ شروع به ساخت شد. این فیلم که تصویربرداری پایانی آن با شیوع کرونا لغو شد حالا فیلمبرداری آن کاملا به پایان رسیده و آماده تدوین است. ”شپلوتکا” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شپلوتکا

 

خلاصه داستان

فیلم “شپلوتکا” در راستای تحکیم خانواده و حمایت از محیط زیست است و در خلاصه داستانش که به صورت رسمی منتشر شده آمده است که دو دختر و پسر نوجوانی به دلیل شرایط اقتصادی خانواده آرزوی زندگی بهتری را می‌کنند. در نهایت و در ادامه داستان این آرزوی آنها برآورده می‌شود و تجربیات تازه‌ای را با خود به همراه می‌آورد….

داستان فیلم شپلوتکا

حسین قناعت کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی “شپلوتکا” در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر برنا گفت: “فیلم سینمایی «شپلوتکا» در حوزه سینمای کودک است و هنوز برنامه‌ای برای اکران آن نداریم و منتظر مساعد شدن شرایط سینماها برای نمایش عمومی آن هستیم.”

 

اسامی بازیگران فیلم شپلوتکا

اسامی بازیگران فیلم شپلوتکا

 

دیگر عوامل

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: حسین قناعت، مجری طرح: حسین پوراسماعیل، مدیر تولید: هاشم علی‌اکبری، مدیر فیلمبرداری: محمد حسن‌پور، تدوین: پریسا پروین‌نیا، صدابرداران: حسین بشاش، میثم یاردیلو، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی‌دوست، طراح گریم: جنان صدفی، فیلمبرداری: مسعود معصومی، پوریا جدی‌اوغانی، حسین درویشی، امین زمان‌فشمی، دستیاران صدا: مرتضی موسوی، حسن صباغ، سهراب ثمرقندی، سهیل صفاری، تدوین: پریسا پروین نیا، مجریان گریم: فرنوش رضایی، محمدرضا ابراهیمی.

 

نظرات