اسامی بازیگران سریال دشمن ناشناخته با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

0

اسامی بازیگران سریال دشمن ناشناخته با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال دشمن ناشناخته An Unknown Enemy (Un extraño enemigo) با نقش عبارتند از : دانیل گیمنز در نقش فرناندو بارینتو، ایرنه آزوئلا در نقش النا، روبرتو دورته و آنتونیو دی لا وگا در نقش لوئیس اچوریا، کریستین فرر، کارینا جیدی، الکس کاکس، آندرس دلگادو، انریکه آریزون و… که در سریال دشمن ناشناخته ایفای نقش کردند. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال دشمن ناشناخته با نقش ها و عکس و داستان و اسامی بازیگران سریال دشمن ناشناخته و زمان پخش می پردازیم.

سریال دشمن ناشناخته

سریال “دشمن ناشناخته”، مجموعه تلویزیونی مکزیکی به کارگردانی گابریل ریپستین در ژانر سیاسی و درام تاریخی است که در سال ۲۰۱۸ ساخته شده و قرار است به زودی از شبکه چهار پخش شود.

این سریال محصول کشور مکزیک است و برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ در شبکه های تلویزیونی مکزیک به نمایش درامد

اسامی بازیگران سریال دشمن ناشناخته با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

زمان پخش سریال «دشمن ناشناخته» از شبکه ۴

سریال ”دشمن ناشناخته” در ۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای بزودی از شبکه چهار پخش میشود. این سریال هر روز ساعت صفر از شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد.
این سریال شامل هشت فصل ۱۴ است و فصل دوم آن در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۲ در ۸ قسمت پخش شد.

خلاصه داستان سریال دشمن ناشناخته

خلاصه داستان سریال دشمن ناشناخته

داستان این سریال ۸ قسمتی، درباره جنبش دانشجویی و بر اساس داستان واقعی از رخدادها و انقلاب کشور مکزیک در دهه ۶۰ میلادی ساخته شده است.

این سریال درباره یک افسر بلند پایهٔ امنیتی به نام سرگرد بارینتوس است که طی رقابت‌های سیاسی برای حفظ جایگاه خود و خوش‌خدمتی به مافوقش، یعنی وزیر کشور، برای به زیر کشیدن رئیس‌جمهور مستقر در انتخابات ریاست‌جمهوری، با حمایت دولت امریکا و سرویس جاسوسی سیا، باعث ایجاد خشونت، قتل و کشتار در جنبش دانشجویی و اعتصابات سراسری صلح‌آمیز این کشور می‌شود. او با نفوذ در صحنهٔ اعتراضات صحنه را به شکلی می‌چیند که بیشترین نفع سیاسی را ببرد.

در خلاصه داستان این سریال آمده: رئیس سازمان امنیت ملی مکزیک تلاش می کند تا به بالاترین موقعیت شغلی در کشور دست پیدا کند، اما برای رسیدن به هدف خود باید موانع بسیاری را پشت سر بگذارد و…

بیوگرافی بازیگران سریال دشمن ناشناخته

در جولای سال ۱۹۶۹، رئیس عمومی امنیت ملی مکزیک که فرناندو بارینتوس نام دارد، در موقعیت خطرناکی قرار می گیرد. اکنون شهردار مکزیک، آلفونسو کرونا دل روسال، می خواهد که مقام خود را به نفر بعدی بسپارد . اما صدای اعتراض دانشجویان بلندتر می شود، هنوز برنامه مشخص و بلند مدتی ندارند. بارینتوس به این گروه نیاز دارد که قوی تر، متحد و سازمان یافته تر شود تا فشار بیشتری بر رئیس جمهور وارد کند و…
جنبش دانشجویی قوی تر می شود. آنها شورای اعتصاب ملی را تاسیس می کنند. سپس با کمک یکی از نفوذ کنندگان بارینتوس، بزرگترین راهپیمایی که تاکنون در کشور دیده شده را سازماندهی می کنند و…

بسیاری از بخش های کشور از جنبش دانشجویی که در حال حاضر به خوبی انجام شده حمایت می کنند، اما بارینتوس به جنبش دانشجویی نیاز دارد تا به دشمنی حتی قدرتمندتر از نظر رئیس جمهور تبدیل شود . تنش های بین دانش آموزان و دولت به اوج خود می رسد. اکنون رئیس جمهور کشور از لوئیز اچیوریا می خواهد تا جلسه ای را برای مذاکره با دانشجویان ترتیب دهد و…

بیوگرافی بازیگران سریال دشمن ناشناخته

بیوگرافی دانیل خیمنس کاچو Daniel Giménez Cacho

بیوگرافی دانیل خیمنس بازیگر نقش فرناندو بارینتو در سریال دشمن ناشناخته

دانیل خیمنس کاچو بازیگر نقش فرناندو بارینتو در سریال دشمن ناشناخته در ۱۵ می ۱۹۶۱ به دنیا آمد و از سال ۱۹۸۶ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او سابقه حضور در آثاری همچون دشمن ناشناخته، مموریا، باردو، چه کسی سارا را کشت؟ و سیبریا را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی ایرنه آزوئلا Irene Azuela Suárez

عکس شخصی ایرنه آزوئلا بازیگر نقش النا در سریال دشمن ناشناخته

ایرنه آزوئلا بازیگر نقش النا در سریال دشمن ناشناخته متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۷۹ در مکزیک بازیگر مکزیکی تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد بریتانیا است. او در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ برنده جایزه آریل برای بهترین بازیگر زن شد

او تحصیلات خود را به عنوان بازیگر در مرکز آموزش بازیگری تلویزیون آزتکا آغاز کرد. بعدها تحصیلات تکمیلی خود را در رشته تئاتر کلاسیک در آکادمی موسیقی و هنرهای دراماتیک لندن و چندین دوره را در مدرسه میم و تئاتر فیزیکی دزموند جونز خواند.

دیگر بازیگران

  • انریکه آریزن
  • کارینا گیدی در نقش اسپرانزا بارینتوس
  • آنتونیو د لا وگا در نقش لوئیس اچوریا
  • هرنان دل ریگو در نقش گوستاوو دیاز اورداز
  • کریستیان فرر در نقش Beto20
  • آندرس دلگادو در نقش دیوید
  • فرناندو بسریل در نقش آلفونسو کورونا دل روزال
  • کوستانزا آندراده در نقش گابریل
  • روبرتو دوارته در نقش ناوارو
  • الکس کاکس در نقش وینستون اسکات، رئیس سیا در مکزیک
  • امیلیو گوئررو در نقش ژنرال مارسلینو گارسیا باراگان، وزیر دفاع دیاز اورداز
  • خاویر دیاز دوئناس در نقش امیلیو مارتینز ماناتو، دبیر ریاست دیاز اورداز
  • آرتورو اچوریا در نقش خاویر باروس سیرا، رئیس UNAM
  • فرناندو بونیلا در نقش ماریو مویا پالنسیا
  • اراندو گونزالس در نقش ژنرال فدریکو آمایا (ژنرال ماریو آرتورو آکوستا چاپارو)
  • پدرو دی تاویرا در نقش آرماندو بارینتوس
  • رودولفو گوئررو در نقش رامون اوچوا، سناتور و فرماندار گوئررو (روبن فیگوئروآ)
  • اروین ویتیا در نقش خوزه لوپز پورتیلو
  • الکس نونز در نقش آلبرتو سیسیلیا فالکون
  • خوان کارلوس کلمبو در نقش یوجنیو گارزا سادا
  • فابیان کورس در نقش یوجنیو گارزا

بیوگرافی بازیگران سریال دشمن ناشناخته با نقش +‌داستان و عکس و اسامی

در باره سریال دشمن شناخته

این سریال زندگی و مسیر حرکت فرناندو بارینتوس، شخصیتی با الهام از سیاستمدار مکزیکی فرناندو گوتیرز باریوس، در نقش قهرمان داستان، که رئیس پلیس مخفی مکزیک و مردی با جاه طلبی عظیم برای قدرت است را به تصویر می کشد. این سریال در ۹ نوامبر ۲۰۱۸، اعلام شد که سریال برای فصل دوم تمدید خواهد شد و در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۲ با ۶ قسمت پخش خواهد شد.

در این سریال آنها ۵۰ سال فراخوان “Matanza de Tlatelolco” و پایان غم انگیز جنبش دانشجویی را گرامی می دارند. ۵ کارگردان سریال، تهیه کننده، نویسنده، تدوینگر و کارگردان مکزیکی گابریل ریپستین است که او نیز یکی از آن هاست.

عوامل

کارگردان گابریل ریپستین
ادواردو کلمشا
مارکوپولو کنستانسه
آندریا گامبوآ
لئوپولدو گومز
امیلیو آزکاراگا ژان
گابریل ریپستین
آولینو رودریگز
سیلویا خیمنز
اما بلتران
دانیل کراوز
کارلوس پاسکوال
جبران پورتلا
گابریل ریپستین

منبع: ترجمه و تولید محتوا در مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات