۷ دلیل استفاده از دوربین مداربسته در بهبود امنیت

0

با پیشرفت تکنولوژی، همه چیز برای راحتی و سهولت بیش تر در زندگی روزمره، به خصوص در مورد ایمنی، بهبود یافته است. امروزه، وقتی به سیستم های امنیتی فکر می کنیم، یکی از اولین گزینه هایی که به ذهنمان خطور می کند دوربین های مداربسته است. زیرا این نوع سیستم در حال حاضر در سراسر جهان بسیار گسترده شده است و بدون شک امنیت بسیار بالایی را برای خانه ها و ساختمان های تجاری به ارمغان می آورد. نصب دوربین های مداربسته در خانه به دلایل زیادی یک حرکت هوشمندانه است. ما در اين راهنما به چند مورد از مهم ترین دلايل اشاره مي كنيم.

 دوربین مداربسته

اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن مختلف

سیستم دوربین مدار بسته، علاوه بر امکان مشاهده، نظارت و ضبط تصاویر از محیط های مختلف به طور همزمان، به عنوان عامل بازدارنده جرم عمل می کند. زیرا مجرم احتمالی می داند که تحت نظر است و تصاویر او توسط سیستم ذخیره می شود. پس اين سيستم مانع از ارتكاب جرم می‌ شود. دوربین مداربسته که معمولاً برای نظارت استفاده می‌ شود، هدفش ضبط حوادث امنیتی، خرابکاری، رفتار نا مناسب، سرقت و غیره است.

بنابراین، دوربين مدار بسته قادر است بلا درنگ و از راه دور، آنچه را که در هر محیطی اتفاق می ‌افتد، در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته نظارت کند.  نصب یک سیستم دوربین مداربسته در مکان های استراتژیک، زمانی که نیاز به نظارت بر اعمال و گفتار افراد و یا در طول یک رویداد خاص دارید ضروری است. دوربین‌های امنیتی مدرن از جمله دوربین داهوا نه تنها به قابلیت ‌های ویدیویی با کیفیت بالا مجهز هستند، بلکه صدا نیز دارند. تصاویر واضح و صدای بی عیب و نقص، ضبط یک سری از رویدادها را کارآمدتر می کند.

دلیل استفاده از دوربین مداربسته 

امنیت یک عنصر ضروری برای هر نوع محیطی است. در جامعه‌ ای که خشونت بیشتر، شدیدتر، آشکارتر شده است، نگرانی در مورد ایمنی خانه یا شرکت باید اولويت باشد.  استفاده از دوربین های امنیتی یکی از مسئولیت پذیرترین روش ها برای ارتقای امنیت یک مکان است. دوربین ها این امکان را فراهم می کنند که ببینید چگونه شخصي توانسته است وارد یک مکان خاص شود. هر اقدامی که توسط این متجاوز در محل انجام شود توسط دوربین امنیتی قابل ثبت است که به شناسایی فرد و دستگیری و مجازات احتمالی آن ها در آینده کمک می کند.

استفاده از دوربین مداربسته به تیم امنیتی این امکان را می دهد تا به صورت ۲۴ ساعته و در زمان واقعی، آنچه را که در هر یک از محیط های فیلمبرداری شده اتفاق می افتد، رصد کنند. علاوه بر این، مدیریت محیط‌ ها را حتی از راه دور تسهیل می‌کند و به مدیران این امکان را می‌دهد که کنترل بیش تری داشته باشند، حتی هنگام کار از خانه یا مسافرت. در ادامه دلايل ديگر استفاده از دوربين هاي مدار بسته را بيان مي كنيم.

خانه خود را ایمن نگه دارید

دوربین مداربسته به شما این امکان را می‌دهد تا در زمانی که خارج از خانه هستید، مراقب همه چیزهایی باشید که ممکن است اتفاق بیفتد. شما را از سرقت و خرابکاری خانه خود محافظت می کند.

دوربین مداربسته

امنیت خود را تضمین کنید

دوربین های مداربسته تصاویر مشکوک را شناسایی کرده و به شما هشدار می دهند. بنابراین می توانید قبل از تماس با نیروهای امنیتی اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

جنایتکاران را دستگير کنید

دزدان و جنايتكاران به لطف وجود دوربین مداربسته در خانه، از سرقت خودداري مي كنند. همچنين، اگر قربانی سرقت شده اید، پلیس از فیلم دوربين مدار بسته برای تحقیق و دستگیری عاملان استفاده می کند. وجود دوربین های مدار بسته می تواند یک مجرم را بترساند. به گفته کارشناسان، هر ساله تعداد سرقت ها و سایر جرایم در اماکن مجهز به سیستم های نظارت تصویری ویژه کاهش می یابد و این نشان دهنده اثربخشی آن هاست.

برای مراقبت از بچه ها

با دوربین های مداربسته، می توانید حتی زمانی که از خانه دور هستید مراقب فرزندان خود باشید. این كار به نظم و انضباط فرزندان شما کمک می کند که می دانند شما آن ها را تماشا می کنید. دوربین‌ ها همچنین برای اطمینان شما از این که هیچ اتفاقی برای آن ها نخواهد افتاد، مهم هستند.

بر کارگران خانگی نظارت داشته باشيد

به لطف این ابزار، اگر یک پرستار در خانه داشته باشید، می توانید از هر اتفاقی که در حال رخ دادن است آگاه باشید. اگر به نظر می رسد که امنیت فرزندان یا اموال شما در خطر است، می توانید آن ها را چك کنید.

مراقب حیوانات خانگی باشید

به نظر می رسد ایمنی حیوانات خانگی مانند ایمنی کودک است. نصب دوربین مداربسته به شما این امکان را می دهد که آن ها را از محل کار خود یا اگر به پیاده روی می روید نظارت کنید.

كمك به مديران

با کمک دوربین های مدار بسته می توانید به وضوح بر استخدام کارکنان نظارت داشته باشید و واقعاً میزان بهره وری نیروی کار در محل کار را مشخص کنید. وجود دوربین ها باعث نظم بیش تر کارمندان می شود و انگیزه ای عالی برای انجام وظایف محوله با کیفیت بالا و به موقع است.

دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته از نمایندگی معتبر

اماکن تجاری، کارگاه ‌های ساختمانی، انبارهای تجهیزات و نمایشگاه‌ ها اغلب مورد هدف سارقان، متجاوزان و خرابکاران قرار می ‌گیرند. دوربین هایی که به درستی در محل قرار داده شده اند می توانند حداکثر دید را فراهم کنند و از شرکت در برابر سرقت محافظت کنند. به هر حال، یکی از کارآمدترین اقدامات برای حفظ امنيت، تماشای مکان در ۲۴ ساعت شبانه روز است. علاوه بر این، اجازه می دهد تا تصاویر ضبط شده برای تجزیه و تحلیل احتمالی ذخيره شوند که به شناسایی مظنونان کمک می کند. در موارد خاص می توان از آن ها به عنوان مدرک در دادرسی قضایی استفاده کرد.

همانطور که مشاهده كرديد، دليل استفاده از دوربین های مدار بسته زياد است. با کمک این تجهیزات کنترل بیش تری بر فعالیت های خانه یا کسب و کار خود خواهید داشت. امروزه در بازار بسیاری از سیستم های بی کیفیت و تقلبی به وفور یافت میشود.خرید از نمایندگی معتبر یکی از مهم ترین نکته ها در خرید دوربین مداربسته میباشد.

ديجي داهوا نمايندگي برند داهوا و عرضه كننده انواع دوربين مدار بسته برای خريد بهترين دوربين مداربسته داهوا به شما كمك مي كند.برای اطلاع از قیمت دوربین داهوا و راهنمایی در خرید خود با کارشناسان فروش ما با شماره ۹۱۰۰۶۰۰۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نظرات