زمان پخش و تکرار سریال شرایط خاص از شبکه تماشا ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال شرایط خاص از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال شرایط خاص برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال شرایط خاص

این مجموعه به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی محصول سال ۱۳۹۷ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال برای بار اول از شبکه سه در سال ۱۳۹۸ پخش شد. نامم اولیه این مجموعه کلاف های رنگی بود که بعد ها تعغیر نام داد.نگارش فیلمنامه آن برعهده حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان نیز است. اکنون قرار است مجدد این سریال از ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه تماشا پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به کامبیز دیرباز،پروانه معصومی،بهرام افشاری،سیروس گرجستانی،شهره سلطانی،مریم سعادت،نادر سلیمانی،کاظم سیاحی،سوگل قلاتیان،معصومه رحمانی و… اشاره کرد.

در واقع این سریال با حال و هوای کمدی است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت‌ها در طول داستان، رخ می‌دهد. این سریال نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود…

وحید امیرخانی امیرخانی با اشاره به فضای کمدی سریال گفته است: ما با توجه به فضا و قصه خواستیم موقعیت هایی کمدی دربیاوریم که صرفا طنازی در دیالوگ نباشد بلکه موقعیت ها هم مخاطب را بخنداند و درگیر کند. زیرمتن ما قصه ای تلخ است و به نوعی می توان گفت موقعیتی کمدی در یک بستر دراماتیک است.

سریال شرایط خاص از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال شرایط خاص از شبکه تماشا

این سریال ۱۸ قسمتی از چهار شنبه هرشب از ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۲ شب و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به مصطفی ساسانی،وحید آقاپور،صحرا اسداللهی،اسدالله یکتا،مژده لواسانی،مهرداد فلاحتگر و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات