مانتو مزون دوز ۱۴۰۱ | عکس از مانتوهای زیبا با ترکیب رنگ خفن

0

“ مانتو مزون دوز ۲۰۲۲ “، مـانتو مـزون دوز ۲۰۲۲ + خرید مانتو مزون دوز + لباس مجلسی مزون دوز + مـانتو مـزون دوز مجلسی را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. مانتو یکی از مهم ترین پوششی است که برای خانم ها دارای اهمیت بالایی است. طرح و رنگ های مختلف و پارچه های متفاوتی برای دوخت مانتو وجود دارد که هر یک برای هر فصلی که در آن هستم طراحی و دوخته می شود.

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز ۲۰۲۲

پارچه و مدل مانتوها باتوجه به فصل و گرمی و سردی آن انتخاب می شود. با شروع هر فصل مانتوهای جدیدی روانه بازار می شوند. باتوجه به محیطی که می خواهید مانتو را به بپوشید و همچنین با توجه به سلیقه و اندام خود می توانید، مانتو دلخواهتان را تهیه کنید.مزون ها به دو روش پارچه مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند. مزون‌هایی که مشتری زیادی دارند پارچه را به‌صورت طاقه ای خریداری کرده و برای دوخت مانتو مشتری‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این کار راحت‌تر کردن کار مشتری برای انتخاب و خرید پارچه، باعث می‌شود هزینه پارچه پایین‌تر آید. اما مزون‌های کوچک‌ که لباس را به صورت تک آماده کرده و به‌فروش می‌رسانند، پارچه را متری از فروشگاه‌ها می‌خرند و این کار بالاترین هزینه را برای تهیه پارچه دربردارد.

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز ۱۴۰۱

طراح لباس در مزون ها کار خیاطی ( فرد کلیه مراحل الگوسازی، برش و دوخت) را به افراد دیگری می‌سپارد. بیشتر طراحان به دلیل اهمیت قائل شدن برای کیفیت لباس از خیاط‌های ماهر بهره می‌گیرند و با توجه به بالا بودن دستمزد خیاط‌های تک‌دوز، در بسیاری از موارد بهایی که فقط برای دوخت یک مانتو پرداخت می‌شود با قیمت یک مانتوی آماده که در فروشگاه به فروش می‌رسد برابری می‌کند. مانتوها با توجه به شرایط و موقعیتی، انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال مانتویی که برای در عروسی می‌پوشید با مانتویی که در دانشگاه می پوشید از نظر پارچه و دوخت کاملا متفاوت است. انواع مختلف مانتو ها هستند مثلا مانتو ساده، اسپرت، مجلسی، اداری، فصلی و فرم‌های شرکتی که هر کدام به مدل‌های خاص و مختلف تقسیم می‌شود.

 

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

 

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

 

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

مانتو مزون دوز

 

نظرات