کدام مشاغل برای مهاجرت کاری به دبی مناسب هستند؟

0

چه قدر با مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی آشنایی دارید؟ مقامات کشور امارات و مخصوصا شهر دبی سعی کرده‌اند به جز درآمد نفتی از طریق جذب گردشگر و مهاجرت مردم کشورهای مختلف راه درآمدی برای خود به وجود آورد تا روزبه‌روز مسیر پیشرفت را طی کند.

امکانات عالی دبی موجب شده سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف به دبی مهاجرت کنند. یکی از راه‌های مهاجرت به این شهر از طریق کار است. اولین سؤالی که به ذهن می‌رسد این است که کدام مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی هستند؟ شرایط مهاجرت کاری به دبی چگونه است؟

در این مطلب سعی خواهیم کرد در مورد مشاغل مناسب برای مهاجرت کاری به دبی اطلاعات جامعی را بیان کنیم. تا انتها با ما بمانید.

 مهاجرت کاری به دبی

روش کاریابی در شهر دبی

برای پیداکردن شغل در دبی علاوه بر اینکه می‌توانید به این شهر سفر کنید و دنبال شغل متناسب با تحصیلات خود بگردید، می‌توانید به مؤسسات کاریابی امارات در کشور سر بزنید یا از طریق سایت‌های کاریابی مانند: Grab Jobs ، Dubai careers و غیره اقدام کنید و با ارسال رزومه و مدارک موردنیاز از آنها برای جست‌وجوی کار در دبی کمک بگیرید.

درصورتی‌که موفق شوید یکی از مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی را دریافت کنید از طریق کارفرما می‌توانید برای ویزای کاری اقدام نمایید.

مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم دبی در حوزه نفت، گاز، صنایع آلومینیوم، صنایع غذایی، خرده‌فروشی، داروسازی، پزشکی، منابع انسانی، گردشگری، علوم کامپیوتر و غیره فعال است و پیشرفت روبه‌رشدی داشته است؛ بنابراین تقاضای کار اغلب در همین حوزه‌ها است.

در ادامه برخی از مهم‌ترین مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • متخصص هوش مصنوعی

  • متخصص دیجیتال مارکتینگ

  • متخصص امور مالی

  • مترجم

  • انواع شاخه‌های پزشکی مانند: پرستار، ماما، پزشک و…

  • معلم

  • انواع مختلف مهندسی مانند: مهندسی مکانیک، مهندسی برق و…

  • امور حقوقی مانند: وکیل

مهاجرت کاری به دبی

درآمد ماهیانه مشاغل دبی

برای افرادی که قصد مهاجرت کاری به دبی دارند میزان حقوقی که دریافت می‌کنند بسیار مهم است. زیرا هزینه زندگی در دبی به دلیل امکانات متنوعی که دارد بالا است. مقدار حقوق و دستمزد باتوجه‌به شغل و تخصص متغیر است که باتوجه‌به رزومه و مهارت افزایش پیدا خواهد کرد. در ادامه متوسط درآمد ماهیانه برخی مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی را بیان می‌کنیم:

  • مهندسی شیمی: ۱۹۹۰۰ درهم امارات

  • مهندسی مکانیک: ۱۹۳۰۰ درهم امارات

  • متخصص هوش مصنوعی: بین ۱۹۷۰۰ تا ۳۵۰۰۰ درهم امارات

  • مدیر دیجیتال مارکتینگ:۱۵۰۰۰ درهم امارات

  • مدیر حسابداری: ۴۵۶۰۰ درهم امارات

  • پزشک: ۴۹۸۰۰ درهم امارات

  • وکیل: ۷۷۰۰۰ درهم امارات

  • پرستار: ۱۱۰۱۹۰ درهم امارات

مهاجرت کاری به دبی

شرایط مهاجرت کاری به دبی

در کنار جست‌وجوی مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی باید شرایط مهاجرت را هم سنجید. به‌عنوان‌مثال: اگر به‌صورت آنلاین و از طریق مؤسسات کاریابی شغلی در دبی پیدا کرده‌اید. کارفرما کلیه مدارک لازم را به اداره کار می‌فرستد. در آخر برای گرفتن ویزای کاری جاب آفر باید مدارکی مانند: پاسپورت، اجازه کار، معاینه پزشکی و غیره داشته باشید.

ویزای جاب سیکر برای کارهای حضوری در دبی

اگر متقاضی مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی، دنبال کار به صورت حضوری است، باید برای ویزای جست‌وجوی کار جاب سیکر اقدام کند. مدت‌زمان اعتبار برای این ویزا شش ماه تا یک سال است. زمانی که متقاضی شغل مناسب خود را پیدا کرد می‌تواند ویزای جاب سیکر خود را به ویزای کاری تبدیل کند. کشور امارات ویزای جاب سیکر را برای ایرانی‌ها صادر نمی‌کند.

اقامت دائم و ویزای کاری

یکی از مسائلی که شخص جست‌وجو کننده مشاغل مناسب مهاجرت به دبی باید بداند این است که از نظر اقامتی کسانی که با مهاجرت کاری وارد دبی شده‌اند اجازه اقامت دائم را ندارند.

حتی اگر در طول مدت زندگی خود در دبی بتوانند ملکی بخرند و سرمایه‌گذاری کنند فقط کارت موقتی قابل‌تمدید برایشان صادر می‌شود. قوانین سختی برای اقامت دائم مهاجران کشور امارات در نظر گرفته است و به‌راحتی اقامت دائم نمی‌دهد.

شرایط کاری در امارات

روزهای کاری در کشور امارات یکشنبه تا پنج‌شنبه است و ساعت کاری در اغلب شهرهای امارات از جمله دبی از ساعت ۸ تا ۱۳ است. هر شغلی ساعت کاری ویژه خود را دارند. به طور میانگین اماراتی‌ها بین ۴۰ تا ۴۸ ساعت در هفته کار می‌کنند.

سخن پایانی

در این مطلب درباره مشاغل مناسب مهاجرت کاری به دبی را از جهات مختلف مانند نوع شغل و میزان حقوق توضیحاتی دادیم. همچنین در مورد نحوه جست‌وجوی شغل، انواع ویزای کاری مطالبی را عنوان کردیم. سایت دی بی ایکس آف پلن یکی از سایت‌هایی است که به‌صورت تخصصی در مورد خرید ملک و مهاجرت به کشور امارات به‌ویژه دبی شما را راهنمایی می‌کند.

در این سایت می‌توانید بهترین اخبار و مطالب مهم درباره دبی و امارات را بخوانید و به راحتی از طریق خرید ملک اقامت امارات را دریافت کنید. با dxboffplan می‌توانید اقامت در امارات را به جای یک رویا، تبدیل به واقعیت کنید./۴۹۱۲۶۹

نظرات