زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال هفت سنگ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش

0

سریال هفت سنگ از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال هفت سنگ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال هفت سنگ

این سریال به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی علیرضا بذرافشان محصول سال ۱۳۹۲ در زانر طنز،خانوادگی و درام است. این سریال برای بار اول از ماه رمضان ۱۳۹۳ از شبکه سه پخش شد و مورد توجه قرار گرفته است. علیرضا بذرافشان، سارا خسروآبادی، حسین تراب نژاد و فروغ فروهیده نیز گروه نویسندگان هستند.این سریال دربارهٔ سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و ماجراهای مختلفی برایشان پیش می‌آید.برخی این سریال را تقلیدی از سریال آمریکایی خانواده امروزی می‌دانند.مجله تایم پس از پخش قسمت نخست این سریال در گزارشی نوشت که هفت‌سنگ کپی صحنه‌به‌صحنهٔ سریال آمریکایی خانواده امروزی است و نسبت به عدم رعایت قانون حق تکثیر انتقاد کرد.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به پرویز پورحسینی،بهنام تشکر،امیر کاظمی،الهام پاوه‌نژاد،ارسلان قاسمی،مهدی سلطانی،شبنم مقدمی،فرناز رهنما و…. اشاره کرد.

در خلاصه رسایل آمده داستان سه زوج از گروه هاي سنی مختلف را در بر می گیرد و درباره سه خانواده اسـت کـه کنار یک دیگر زندگی می کنند. داستان‌هاي متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می شود کـه این سه داستان سرانجام بـه یک قصه مشترک میرسند….

یکی از نکات مثبت سریال هفت سنگ، روایت داستان‌ های جذاب و پرکشش آن است. هر قسمت از سریال، داستانی متفاوت با یک مضمون مشترک را روایت می‌ کند. این داستان‌ ها به خوبی مخاطب را جذب می‌ کنند و باعث می‌ شوند که مخاطب از تماشای سریال لذت ببرد.

سریال هفت سنگ از شبکه آی فیلم

زمان پخش و تکرار سریال هفت سنگ از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۵ قسمتی قرار است از سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن ساعت ۲ صبح و ۱۰ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات