بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده و همسرش امیرحسین +عکس های خانوادگی و رکورد جدید

0

بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده و همسرش امیرحسین +عکس های خانوادگی و رکورد جدید

امروز در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده و همسرش همراه با افتخارات و جدیدترین رکوردشکنی فرزانه فصیحی سریعترین دختر باد ایران با عکس های جدید اینستاگرام وی را قرار داده ایم که میتوانید در ادامه مطلب ملاحظه کنید

 

فرزانه فصیحی

بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده

فرزانه فصیحی متولد ۱۳ دی ۱۳۷۱دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران است. اصالت این ورزشکار خوب کشورمان شهر اصفهان است . او در سال ۲۰۱۶ مدال نقرهٔ بخش تیمیِ رشتهٔ دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی در هفتمین دورهٔ مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا ‏ و در سال ۲۰۱۸ مدال برنز رشتهٔ دو ۶۰ مترِ هشتمین دورهٔ مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا ‏را به دست آورد.

فصیحی رکورددار دو ۶۰ متر زنان ایران است و به «دختر باد» مشهور است.
فرزانه فصیحی به دلیل داشتن رکورد دوی ۶۰ متر زنان ایران به دختر باد ملقب شده است

فرزانه فصیحی

فرزانه فصیحی ورزش را به صورت جدی از ۵ سالگی و از ژیمناستیک شروع کرده است

وقتی ۱۲ ساله بود قهرمان کشور شد و چند سال پس از آن و به دنبال تشویق معلم ورزش مدرسه در مسابقات دو شرکت کرده و رکورد دو و میدانی دختران را در میان مدارس شکست و دو مدال طلای آن مسابقات را از آن خود کرد .

پس از آن و به اختلاف یکسال رشته دو و میدانی را به صورت کاملا حرفه ای دنبال کرد

فرزانه فصیحی

وی در سال ۲۰۲۰ با کسب رکورد ۷.۲۹ ثانیه در مسابقه دوی ۶۰ متر در بلگراد صربستان، با ثبت رکورد جدیدی در ایران و بهبود رکورد قبلی خود، و همچنین ثبت رکورد مورد نیاز ورودی برای مسابقات جهانی، به مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن راه یافت.

 

پدرش والیبالیست و تنها برادرش مربی شطرنج است، مادر هم مشوق و حامی آنهاست، به همین دلیل از همان کودکی ورزش در خانواده آنها حرفه ای جریان داشت

فرزانه فصیحی فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه اصفهان می باشد، با حمایت خانواده ورزشی به سطح اول دو و میدانی رسید و به دختر تندباد ایران معروف شد

فرزانه فصیحی

همسر فرزانه فصیحی

فرزانه فصـیحی مهرماه سال ۹۸ ازدواج کرد و هم اکنون متاهل است . همسر فرزانه فصـیحی خبرنگار است .ماجرای آشنایی این دو از یک مصاحبه آغاز شد و پس از آن باب آشنایی و در نهایت منجر به ازدواج شد.
همسر فرزانه فصیحی یک خبرنگار حوزه ورزشی است و وی از اینکه همسرش یک خبرنگار ورزشی است احساس رضایت می کند و از نظر او اتفاق خیلی خوبی است . و کمک بسیاری خوبی برای زندگی ورزشی فرزانه است . چرا که ممکن است هر مردی با اینکه همسرش صبح تا شب تمرین کند کنار نیاید.

فرزانه فصیحی

 

عکسهای پدر و مادر فرزانه فصیـحی

 

فرزانه فصیحی

 

فرزانه فصیحی

آدرس اینستاگرام فرزانه فصیحی

ادرس پیج وریفای شده فرزانه فصیـحی در شبکه اجتماعی اینستاگرام instagram.com/farzanehfasihi1 می باشد.

فرزانه فصیـحی ورزشکار خوب کشورمان روز پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری خواهد بود

 فرزانه فصیحی

رکوردشکنی

فرزانه فصیحی در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی ترکیه (بورسا۲۰۲۲) موفق شد رکورد ملی ماده ۱۰۰متر بانوان کشور را پس از هشت سال ارتقا دهد.

در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی ترکیه (بورسا۲۰۲۲) فرزانه فصیحی نماینده دوومیدانی کشورمان روز شنبه موفق شد در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر این رقابت‌ها با ثبت حد نصاب ۱۱.۴۴ ثانیه ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی کشورمان را یک صدم‌ثانیه نیز ارتقا دهد.

رکورد ملی کشورمان در این ماده با زمان ۱۱.۴۵ثانیه دو در سال ١٣٩٣ در تهران در اختیار مریم طوسی دیگر قهرمان پرعنوان و مطرح دوومیدانی کشورمان بود که فصیحی موفق شد پس از هشت سال این حد نصاب ملی را شکسته و بعنوان رکورددار جدید ملی دوومیدانی ایران در ماده ۱۰۰متر لقب بگیرد.

خانم فصیحی در پیج اینستاگرامش درباره رکوردشکنی جدیدش نوشته: رکورد ۱۰۰ متر ایران هم شکسته شد؛

این رکورد و شادیه اون تقدیم به دل پر درد مردم ایران که دعاشونو پشت سرم حس کردم

زنده باد ایران
ممنونم ازتون

نظرات