داستان و بازیگران فیلم پس از فروش + بیوگرافی و تصاویر فیلم پس از فروش

0

“فیلم پس از فروش″، فیلم ایرانی به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی سیدعلی احمدی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی پس از فروش که به تازگی در مرحله فیلمبرداری قرار گرفته است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و اسامی بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم پس از فروش + بیوگرافی و تصاویر فیلم پس از فروش

 

خلاصه داستان

فیلم “پس از فروش” روایتگر ماجرایی جذاب با مضمون کالای قاچاق است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است. تا کنون وحید آقاپور، شهرزاد کمال‌زاده، میثاق زارع، محمدرسول صفری، صابر ناصری و فاطمه درباری مقابل دوربین داوود رحمانی رفتند.

داستان فیلم پس از فروش

مجید توکلی، کارگردان تازه کار سینما و تلویزیون بیش از این فیلم های زیگزاگ در سال ۸۸ و متولد ۶۵ در سال ۹۳ را کرگردانی کرده است که البته این تجربه‌ بر خلاف دو فیلم قبلی خود، یک فیلم تلویزیونی پلیسی است.

دانلود فیلم پس از فروش

گفتنی است فیلم “متولد ۶۵″به نویسندگی جمیله دارالشفایی و تهیه‌کننده محمدمهدی عسگرپور بود. این فیلم که برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب و در سینماها اکران شد، با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شد. داستان این فیلم روایتگر ماجرای دو جوان به نامهای “خاطره” و “افشار” است که تازه با یکدیگر آشنا شده‌اند و تصمیم به ازدواج با یکدیگر را دارند. این دو در خانواده‌هایی با وضع مالی ساده بزرگ شده‌اند. ساده، بی‌نوا، و غیرتجملاتی. اما در سالگرد روز آشناییشان تصمیم می‌گیرند با سرکارگذاشتن مردم، با هم خوش باشند….

 

اسامی بازیگران فیلم پس از فروش به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم پس از فروش به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مجید توکلی، تهیه کننده: سیدعلی احمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: فتاح مینوبخش، طراح صحنه: پیام‌حسین سوری، مدیر صدابرداری: سهیل متولی، تصویر: رضا عزیزفرخانی، طراح گریم: لیدا ایرانی، طراح لباس: ساناز هاشم‌پور، مدیر تولید: ولی‌الله نظمی، عکاس: کوروش جوان، منشی صحنه: پریسا تاج، مدیر تدارکات: سما طالبی.

نظرات