اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم امکان مینا با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم امکان مینا : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم امکان مینا با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های فیلم سینمایی امکان مینا همراه با اسامی عوامل با بازی مینا ساداتی (مینا)، میلاد کی مرام (مهران)، شایسته ایرانی (مژگان)، بهرنگ علوی (فریبر) در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم امکان مینا

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم امکان مینا با نقش ها +عکس ها و داستان

فیلم سینمایی امکان مینا ، فیلم ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی  است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۴ و در ژانر عاشقانه، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که برای اولین بار در ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۱ برود، با ما همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم امکان مینا

فیلم که در دهه ۶۰ و دوران انقلاب اتفاق می افتد آمده است : فیلم ماجرای زن و شوهری را در روزهای موشک باران تهران روایت میکند. شوهر به نام مهران با بازی میلاد کی مرام خبرنگار یک روزنامه است و به کارش متعهد است. زن به نام مینا با بازی مینا ساداتی جاسوس سازمان مجاهدین خلق است. مینا خبرها و اطلاعات محرمانه شوهرش را به سازمان مجاهدین میرساند.

فیلم امکان مینا از شبکه آی فیلم

این فیلم که برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده بود، در اکثر بخش‌ها نامزد جایزه شد.

اسامی همه بازیگران فیلم امکان مینا به همراه بیوگرافی

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر اهل بندر انزلی است. کی مرام سال ۸۷ سریال شب هزار و یکم را بازی کرد و سال ۸۹ با فیلم کوچه ملی وارد سینما شد تا اینکه سال ۱۳۹۲ با فیلم خط ویژه مورد توجه قرار گرفت. اما بیشتر شهرت کی مرام با سریال نابرده رنج سال ۹۰ و سریال بچه های نسبتا بد سال ۹۲ شروع شد، وی مجرد است.

میلاد کی مرام

مینا ساداتی

مینا ساداتی زادهٔ ۳ آذر ۱۳۶۰بازیگر سینمای ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبا تهران است. او نخست از کلاس های فیلمسازی عباس کیارستمی شروع کرد و همین باعث شد که به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شود. نخستین فیلمی که مینا ساداتی در آن ایفای نقش کرد، فیلم زخم شانه حوا به کارگردانی حسین قناعت بود. نخستین سریالی هم که در آن بازی کرد، سریال تنهایی لیلا به کارگردانی محمدحسین لطیفی بود که توانست در این سریال بسیار خوب ایفای نقش کند و همین باعث شد مشهور شود. وی با بابک حمیدیان بازیگر در سال ۹۴ با یکدیگر ازدواج کردند.

مینا ساداتی

دیگر عوامل

کارگردان: کمال تبریزی/ نویسنده: فرهاد توحیدی، مرتضی اصفهانی/ تهیه کننده: منوچهر محمدی/ مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی/ طراح صحنه و لباس: بهزاد کزازی/ مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی/ طراح چهره پردازی: سعید ملکان/ مدیر تولید : مجید کریمی/ صداگذار: بهمن اردلان/ موسیقی: محمدرضا علی قلی/ دستیار کارگردان: محمد ثقفی/ مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی/ برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی مردانه/ تدوین: محمد رضا موئینی، هدی موئینی/ جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار/ عکاس: زهرا مصفا

نظرات