جدیدترین مدل های چکمه شیک و مجلسی زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

چکمه مجلسی زنانه : چکمه ‏‌ها جزو مهم ترین پوشش زمستانی هستند. چنانچه اصول انتخاب آن‌ها را بلد نباشید قطعا در خریدتان شکست خواهی خورد. به همین جهت ما مجموعه چکمه های جدید و مجلسی زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

چکمه مجلسی زنانه

جدیدترین مدل های چکمه شیک و مجلسی زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

انواع چکمه های :

چکمه های نوک تیز رسمی و شیک هستند که با پاشنه‌های پهن جای خود را در دنیای مد باز کرده‌اند، با تمییز نگه داشتن آنها، شکل و زیبائیشان را حفظ کنید.

ویژگی مدل های پاشنه مبلی این است که وزن بدن را به شکل مساوی روی پاها تقسیم می‌کنند و قد شما را بلندتر نشان می‌دهند.

قد شما نیز با پوشیدن چکمه های پاشنه میخی بلندتر به نظر می‌رسد، این نوع چکمه با ورود به دنیای مد، به شما اعتماد به نفس و اقتدار می‌بخشد.

مدل های پاشنه بلند و پهن، کف بزرگی دارند، پوشیدن آنها با دامن کوتاه علاوه بر دادن استایلی جذاب، قدتان را بلندتر نشان می‌‌دهد.

چکمه مجلسی

راهنمای خرید

تناسب چکمه ها با اشکال مختلف بدن

بدن گلابی شکل: در این شکل، پائین تنه از بالا تنه بزگ‌تر است، دارندگان این شکل بدنی، بهتر است از مدل های پاشنه دار مبلی استفاده کنند تا توجه‌ها را از پائین تنه خود منحرف کرده و پاهایشان بلندتر و لاغرتر به نظر برسد.

شکل بدنی مثلث وارونه: بالاتنه و شانه‌های این افراد پهن است، برای اینکه پاهایشان پرتر جلوه کند و کسی به بالا تنه آنها توجه نکند، شایسته است از چکمه های تزئین شده با نگین، گلدوزی و رنگ سفید بهره بگیرند.

راهنمای خرید چکمه زنانه

بدن مستطیل شکل: کمر این دسته از افراد پهن است، انتخاب بوتی با جزئیات زیاد که به شکل بدن آنها کمی انحنا بدهد، مناسب است.

بدن با شکل سیب: کسانی که دارای این شکل از بدن هستند، بالا تنه‌ای گرد و پهن دارند، مدل هایی که ساق‌ها را حجیم‌تر و پرتر نشان دهد و بدن متعادل به نظر برسد، گزینه‌ی خوبی برای این افراد است.

نکات مهم خرید چکمه مجلسی

نکات مهم خرید چکمه مجلسی :

در خرید نیم بوت توجه به متناسب بودن آن با مناسبت ‌های مختلف بسیار مهم است از این رو بهتر است تا در خرید آن اگر که به دنبال دیده شدن در جمع و مهمانی ها هستید از بوت ‌های زنانه پاشنه میخی که یک انتخاب هوشمندانه هستند استفاده کنید با پوشیدن این نوع بوت علاوه بر قد بلند تر دیده شدن تان به وسیله این سبک از بوت ‌های زنانه می توانید تا نگاه ‌ها را به خود معطوف ‌کنید.

نیم بوت مجلسی

در زمان خرید چکمه توجه به زیبایی ظاهری باید آخرین گزینه شما باشد از این رو از خرید بهترین مدل فقط به خاطر اینکه زیبا هستند خودداری کنید.

توجه به جنس بهترین بوت و نیم بوت یا نیم بوت برای ست کردن با لباس ها مهم است مثلا یک بوت مخمل با طرح پوست پلنگ با یک سارافون هیچ جذابیتی ندارد.

چکمه زنانه پاشنه دار

چه چکمه مجلسی با چه تیپی مناسب است :

مناسب ترین نوع شلوار برای نوعی که پاشنه‌ دار هستند و تقریبا ۲۰ سانت بلندی ساق دارند شلوار های جین و کتان دمپا است.

خرید بهترین چکمه پاشنه بلند مناسب ترین نوع برای افراد قد کوتاه و لاغر است زیرا موجب کشیده تر دیده شدن پاهایتان می شود.

از پوشیدن مدل هایی که جزییات زیادی در قسمت دهانه هستند در صورتی که چاق هستید اجتناب کنید. زیرا موجب می ‌شود که توجه زیادی به ساق پای شما معطوف شود و پا‌های شما را چاق ‌تر از آنچه در واقعیت است، نشان می دهد.

خرید چکمه مناسب با استایل

قیمت چکمه مجلسی

بوت مجلسی زنانه

چکمه دخترانه

همراه ما باشید

نظرات