چطور از دکترهای زنان شیفت صبح همدان نوبت بگیریم؟ +بهترین‌ها

0

خانم‌ها، در هر دوره‌ای از زندگی خود به دلایل مختلف باید به پزشک زنان مراجعه کنند. در دوران باروری، زمان بارداری، پس از زایمان یا حتی بعد از دوران یائسگی، باید تحت نظر باشند. اکثر خانم‌ها تمایل دارند که صبح‌ها به پزشک زنان مراجعه کنند. خانم‌های خانه‌دار صبح‌ها آزادترند و وقت بیشتری برای خود دارند. با رفتن همسر به محل کار و فرزندان به مدرسه و مهد کودک، موقع مناسبی است که به کارهای شخصی‌تر خود برسند. از طرفی، اکثر خانم‌های شاغل هم، برای مراجعه به پزشک زنان، صبح‌ها را انتخاب می‌کنند چرا که می‌توانند با گرفتن مرخصی ساعتی، از اتلاف وقت عصر خود جلوگیری کنند. در عین حال خود پزشکان زنان، صبح‌ها عموما درگیر کارهای بیمارستانی مثل عمل‌های جراحی یا مشغول تدریس در دانشگاه و همین باعث می‌شود، گرفتن نوبت شیفت صبح پزشکان زنان، واقعا کار سختی باشد. در این مطلب لیست پزشکان زنان همدان شیفت صبح در دکتردکتردکترتونوبت را به شما ارائه می‌دهیم:

 پزشک زنان همدان

دکتر صغری ربیعی

دکتر صغری ربیعی یکی از بهترین متخصصان زنان، زایمان و نازایی در همدان است. دکتر ربیعی با وجود تجربه بسیار زیاد، پزشکی حاذق است که در زمینه انواع بیماری‌های زنان و همچنین مراقبت‌های بارداری می‌توانید به او مراجعه کنید. علاوه بر سزارین که یکی از رایج‌ترین جراحی‌های متخصصان زنان و زایمان است، جراحی کیست و توده‌های رحم، عمل‌های زیبایی واژن و بی‌اختیاری ادراری نیز توسط دکتر صغری ربیعی انجام می‌شود. همین طور دکتر ربیعی در درمان‌های مبتنی بر لیزر مانند درمان زگیل تناسلی نیز متخصص است. فقط بدانید که تعداد بسیار زیاد مراجعان دکتر ربیعی، ممکن است باعث شود با وجود گرفتن وقت قبلی، کمی در مطب معطل شوید.

اطلاعات تماس مطب دکتر صغری ربیعی:

شماره تماس مطب: ۰۸۱۳۲۳۲۹۹۳

نوبت‌دهی ۲۴ ساعته: ندارد

آدرس: همدان، میدان بیمه، ابتدای بلوار مصیب مجیدی، ساختمان نیاوران، طبقه اول

دکتر مرضیه سنویی فریمانی

پزشک زنان همدان

دکتر مرضیه سنویی فریمانی متخصص زنان، زایمان و نازایی است و دارای گواهینامه پیشرفته درمان نازایی و سونوگرافی زنان نیز هست. دکتر سنویی علاوه بر فعالیت در مرکز ناباروری امید همدان، به عنوان دانشیار در دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز مشغول به تدریس است. مراجعان دکتر مرضیه سنویی از توانایی بالای او در درمان ناباروری زنان بسیار راضی هستند. علاوه بر درمان ناباروی، دکتر سنویی فریمانی در انواع جراحی‌های زنان و درمان بیماری‌های گوناگون زنان نیز تبحر دارد. مطب دکتر سنویی فریمانی بسیار شلوغ است و حتما باید با وقت قبلی مراجعه کنید.

اطلاعات تماس مطب دکتر مرضیه سنویی فریمانی:

تلفن تماس مطب: ۱۳۳۲۵۱۰۹۶۷ – ۰۸۱۳۳۸۲۰۳۳۰۰

نوبت دهی تلفنی ۲۴ ساعته: ندارد

آدرس مطب: همدان، خیابان جهان نما، کوی صفا، ساختمان امید

دکتر فریبا محب‌زاده

پزشک زنان همدان

دکتر فریبا محب‌زاده یکی دیگر از بهترین متخصصان زنان و زایمان در همدان است. دکتر محب‌زاده در زمینه درمان ناباروری با روش آی یو آی، تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری، nst یا نوار قلب جنین و سزایرین و زایمان طبیعی بدون درد فعالیت می‌کند. همین طور در زمینه درمان زگیل تناسلی و دیگر بیماری‌های آمیزشی و پیشگیری و درمان انواع بیماری‌های زنان نظیر بیماری‌های هورمونی تخصص دارد. انجام انواع عمل‌های زیبایی واژینال با لیزر توسط دکتر فریبا محب‌زاده انجام می‌شود. برای برطرف کردن ترک شکم، لابیاپلاستی، درمان خشکی و خارش واژن با لیزر و درمان اختلالات ادراری نیز می‌توانید به دکتر محب‌زاده مراجعه کنید. همین طور برای اجرای انواع روش‌های جلوگیری از بارداری مانند بستن لوله، کارگذاری دستگاه و… مراجعه به دکتر محب‌زاده پیشنهاد می‌شود. مراجعین خانم دکتر محب‌زاده، از توجه و دقت او، تبحر در درمان انواع بیماری‌ها خصوصا بیماری‌های هورمونی و آمیزشی و وقتی که در اختیار هر بیمار به صورت اختصاصی قرار می‌دهد، بسیار راضی‌اند. به علت تعداد زیاد مراجعین، ممکن است گرفتن وقت نوبت صبح از مطب این دکتر برایتان سخت باشد یا در مطب کمی معطل شوید.

اطلاعات تماس مطب دکتر فریبا محب زاده:

تلفن مطب: ۰۸۱۳۸۲۱۳۸۸۷

نوبت دهی تلفنی ۲۴ ساعته: ندارد

آدرس مطب: همدان، میدان بعثت، ساختمان پزشکان بعثت، طبقه چهارم، واحد ۱۲

دکتر آذرمیدخت یزدانفر

پزشک زنان همدان

دکتر آذرمیدخت یزدانفر، متخصص زنان و زایمان در همدان است. دکتر یزدانفر برای مراقبت‌های بارداری، زایمان طبیعی و سزارین یکی از بهترین انتخاب‌هاست و مراجعین زیادی از طرز برخورد باحوصله و آرامش او راضی‌اند. عمل‌های دیگر زنان از جمله جراحی‌های کیست و توده‌های رحم،کولپوسکپی، درمان‌ زگیل تناسلی و بی‌اختیاری ادراری نیز توسط دکتر یزدانفر انجام می‌شود؛ همین طور انواع عمل‌های زیبایی واژن و لابیاپلاستی. مطب دکتر یزدانفر همیشه تعداد زیادی مراجع دارد و باید با نوبت قبلی مراجعه کنید.

اطلاعات تماس مطب دکتر آذرمیدخت یزدانفر:

تلفن تماس مطب: ۰۸۱۳۲۵۲۶۱۵۲

نوبت دهی تلفنی ۲۴ ساعته: ندارد

آدرس مطب: همدان، خیابان بوعلی، جنب سینما قدس، ساختمان دکتر بصیری

دکتر پریسا جلالی

پزشک زنان همدان

دکتر پریسا جلالی جراح و متخصص زنان و زایمان است. متخصصی خوش‌برخورد و پرحوصله که اکثر مراجعین انرژی مثبت و حس خوبی از او دریافت می‌کنند. می‌توانید برای مراقبت‌های بارداری و زایمان طبیعی و سزارین، انواع عمل‌های زیبایی واژن و لابیاپلاستی، جراحی‌های مربوط به کیست و توده‌های رحم و بی‌اختیاری ادراری به دکتر پریسا جلالی مراجعه کنید. همین‌طور برای درمان زگیل تناسلی، هیستروسکوپی، کولپوسکپی و انجام کلیه امور زنان و زایمان، دکتر پریسا جلالی یکی از بهترین انتخاب‌ها در همدان است.

اطلاعات تماس مطب دکتر پریسا جلالی:

تلفن تماس مطب: ۰۸۱۳۲۵۱۵۹۰۴

نوبت دهی تلفنی ۲۴ ساعته: ندارد

آدرس مطب: همدان، خیابان بوعلی، مجتمع پزشکی سینا، جنب داروخانه دکتر پویان / ۲۱۶۶۳۴

نظرات