با کلینیک دکتر بیوت از شل شدن پوست صورت و غبغب خود خلاص شوید.

0

با افزایش سن، پوست زیر چانه شل شده و غبغب ایجاد می شود. با افزایش سن، تغییرات زیادی در پوست ما رخ می دهد و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. هنگامی که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، پوست افتاده و شل می شود. بنابراین، حتی اگر وزن مناسبی دارید، همچنان ممکن است علاوه بر چین و چروک های صورت مرتبط با افزایش سن توده ها و برجستگی‌هایی را در زیر چانه خود مشاهده کنید. از بین بردن غبغب با هایفو در کلینیک دکتر بیوت یکی از موثرترین راه ها برای بهبود پف زیر چانه و یا غبغب و زاویه بهتر چانه است. این روش ارزان، بدون برش، جراحی و عوارض می‌باشد و نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد.

 از بین بردن غبغب با هایفو- بیوت

در واقع، فناوری جدید هایفو انقلابی در جوانسازی پوست است که ماندگاری طولانی دارد و نتایج شگفت انگیزی را تنها در یک جلسه ارائه می دهد. با استفاده از دستگاه هایفو، اشعه اولتراسوند متمرکز در لایه‌های زیرین پوست گرما ایجاد می‌کند، در عین حال سلول‌های چربی را از بین می‌برد و به تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌پردازد. همچنین پوست ناحیه زیر چانه را ترمیم و لیفت می‌کند و تورم را از بین می‌برد. . بهترین سن برای استفاده از هایفو بین ۳۰ تا ۶۵ سال است. درمان هایفوتراپی هیچ زمان بهبودی ندارد و عوارض جانبی احتمالی شامل التهاب، تورم و قرمزی پوست است که در چند ساعت اول پس از درمان ناپدید می شوند. هایفو یک روش درمانی موثر و کارآمد برای رفع غبغب قیمت مناسب و ماندگاری قابل قبول است.

از بین بردن غبغب با هایفو- بیوت

چه افرادی نمی توانند هایفو تراپی انجام دهند؟

استفاده از این روش به دلایل پزشکی می تواند برای برخی افراد مضر باشد که عبارتند از:

–         بیماران مبتلا به برخی بیماری هایی مانند دیابت

–         زنان باردار یا شیرده

–         در افرادی که مواد فلزی در بدن خود دارند مانند باتری قلب یا پلاتین

–         افراد مبتلا به زگیل یا تبخال فعال در ناحیه درمان

هایفوتراپی غبغب چگونه انجام می شود؟

هایفو انتقال امواج اولتراسوند با شدت بالا و فرکانس پایین است که به منظور لیفت و جوانسازی پوست به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می کند (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا). امواج صوتی با فرکانس بالا به شکل اولتراسوند به عنوان یک روش تشخیصی ایمن تر و کم تهاجمی تر استفاده می شود. تفاوت امواج HIFU با امواج اولتراسوند در این است که هایفو درمانی یک روش درمانی است و امواج آن شدیدتر و فرکانس کمتری دارد. علاوه بر این، این امواج در یک نقطه مرکزی زیر پوست همگرا و متمرکز می شوند و گرما تولید می کنند، در حالی که امواج اولتراسوند جدا هستند و انرژی کمتر و فرکانس بالاتری دارند. برای انجام این روش، پزشک ناحیه مورد نظر را با ژل مخصوص آغشته می‌کند و دستگاه را روی پوست حرکت می دهد. نبض امواج اولتراسوند به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و غشای سلول چربی را تجزیه می کند. پس از اتمام درمان، در عرض ۶ ماه، چربی شروع به تجزیه و ناپدید شدن می کند.

مزایای هایفو غبغب

بر خلاف روش های جراحی و لیزر، بعد از هایفو اثری از بریدگی، بخیه، کبودی، قرمزی، زخم و التهاب روی پوست قابل مشاهده نیست و انجام فعالیت های عادی روزانه به راحتی انجام می شود.
با این روش هیچ عارضه خاصی روی پوست ایجاد نمی شود و زمان بهبودی نیز وجود ندارد.
هایفو برخلاف روش های لیزری، نیازی به تکرار چندین جلسه در هر ماه ندارد. از نقطه نظر اقتصادی، هایفو در مقایسه با روش های جراحی ارزان تر است.

مدت زمان هایفوتراپی از ۱ تا ۳ سال است؛ البته باید بدانید پوست بافتی زنده و پویا است پس از هر روش جوانسازی، روند تغییرات سنی ادامه خواهد داشت و در عمل هیچ روشی اثر دائمی ندارد اما اثر هایفو با یک جلسه درمانی برای مدت طولانی باقی می ماند، به خصوص اگر اصول مراقبت از پوست رعایت شود.

کلینیک دکتر بیوت با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه زیبایی برای شما عزیزان می‌باشد.

نظرات