جوانسازی صورت و بدن با روغن خراطین

0

روغن خراطین یک محصول طبیعی است که می‌تواند جایگزین بخشی از عمل‌های زیبایی شود. استفاده از این محصول یک راه کم‌دردسر و کم‌هزینه و البته بدون عوارض جانبی برای رسیدن به اندام موردنظر شما است. هرچند که عمل‌های زیبایی اثربخشی فوری داشته و نتایج قطعی دارد. با این‌وجود عوارض جانبی اینگونه درمان‌ها نیز در نوع خود بسیار است. درضمن استفاده منظم و مداومت در روغن تراپی خراطین، می‌تواند بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید، اثرگذار باشد.

کافی است روغن خراطین زیما را بشناسید، از خواص آن مطلع شوید و روش استفاده از آن را بدانید.

 خواص روغن خراطین

معرفی روغن خراطین و همه عناصر موجود در آن

روغن خراطین منبع و طرز تهیه متفاوتی دارد. درواقع نوعی کرم در طبیعت وجود دارد که با نام کرم «ایزینیا فتیدا» شناخته می‌شود. این کرم در خانواده کرم خاکی قرمز یا همان Earthworm  قرار می‌گیرد.

در اولین مرحله از تهیه روغن موردنظر این کرم را خشک کرده و به صورت پودر درمی‌آورند. سپس پودر موردنظر را در یک روغن پایه می‌خوابانند. این روغن پایه معمولاً روغن کنجد یا روغن زیتون است. پودر به مرور زمان تجزیه شده و با بافت روغن پایه یکی می‌شود. نتیجه این فرآیند محصولی است که به آن روغن خراطین می‌گویند.

اما علت استفاده از این منبع، بافت منحصر به فرد بدن کرم خاکی قرمز است. ۶۲ درصد از این بافت را پروتئین تشکیل می‌دهد. علاوه بر آن الانتئین، لینولئیک اسید، هگزادکالوئیک اسید، امگا ۶، امگا ۳، ویتامین E و ۱۸ نوع اسیدآمینه ضروری برای بدن در بافت روغن استخراج شده از بدن کرم خاکی قرمز وجود دارد. اما آیا می‌دانید هر کدام از این عناصر چه نقشی در جوانسازی صورت و بدن شما دارند؟

 

کاربردهای روغن خراطین در جوانسازی صورت و بدن

روغن خراطین را می‌توان به جای تزریق فیلر، ژل و بوتاکس مورد استفاده قرار داد. کافی است در به‌دست آوردن نتایج صبور باشید. البته این روش به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند کارایی مشابه با تزریق ژل و فیلر را داشته باشد. با این حال استفاده مداوم از آن تغییرات محسوس و خوشایندی را در ظاهر شما ایجاد می‌کند. به‌این‌ترتیب مهم‌ترین کاربردهای این روغن عبارتند از:

افزایش حجم:

خاصیت الانتئین موجود در این روغن، افزایش حجم اندام‌ها است. یعنی از حجم دادن به سینه و باسن خانم‌ها گرفته تا افزایش حجم آلت تناسلی در آقایان بوسیله استعمال مداوم این روغن امکان‌پذیر است.

لیفت و رفع افتادگی:

این روغن با سفت کردن اندام‌هایی مانند سینه، گونه و باسن؛ شلی و افتادگی اندام‌ها را برطرف می‌کند. درضمن اگر لب‌ها و گونه برجسته می‌خواهید، راهش دقیقاً استفاده از این روغن است.

جوانسازی با روغن خراطین

برطرف کردن چین و چروک:

کمتر محصول ضدچروکی در بازار پیدا می‌شود که در تهیه آن از روغن خراطین استفاده نشده باشد. این روغن با استفاده از الانتئین موجود در آن خط و خطوط ریز را پر کرده و تحلیل بافت صورت را جبران می‌کند.

جوانسازی صورت:

این روغن از چند جنبه مختلف صورت شما را جوان و زیباتر می‌کند. علاوه‌بر پرکردن چین‌وچروک، برجسته کردن لب و گونه و لیفت اعضای صورت؛ این روغن صورت شما را پرتر نشان می‌دهد. پس اگر در اثر رژیم غذایی یا بالا رفتن سن صورت شما دچار لاغری ناخوشایندی شده است، راه درمانش استفاده مکرر از این روغن است.

بهبود ظاهر کلی پوست:

همانطور که گفتیم این محصول یه منبع طبیعی سرشار از عناصر معدنی، پروتئین و آمینواسیدهای ضروری برای بدن است. وقتی این ماده در دسترس بدن قرار می‌گیرد، در واقع یک منبع غذایی در اختیار آن قرار گرفته که می‌تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های حیاتی‌اش را تأمین کند. یکی از این فعالیت‌ها جریان گردش خون است. با بهبود گردش خون کلاژن‌سازی، رشد طبیعی عضلات، سوخت‌وساز سلول‌های پوستی و ترمیم نواقص با روند بهتری از سرگرفته می‌شوند.

فرم دادن به عضلات:

این روغن را می‌توان به همه ورزشکاران و به‌خصوص افرادی که در رشته‌های بدنسازی فعالیت می‌کنند، توصیه کرد. افزایش حجم به‌اضافه خاصیت فرم‌‌دهی این محصول، همان کاربردی است که بدنسازان به آن نیاز دارند.

برطرف کردن جای زخم و سوختگی:

همانطور که گفتیم این روغن با استفاده از منبع غنی از مواد مغذی خود، عناصر مورد نیاز پوست را تأمین می‌کند. بنابراین سلول‌های پوستی با سرعت و قدرت بیشتری اثرات زخم و سوختگی را برطرف می‌کنند.

نرمی پوست:

این روغن سرشار از ویتامین E  است. ویتامین E  علاوه‌بر اینکه پوست را نرم، لطیف و درخشان می‌کند، یک آنتی‌اکسیدان قوی نیز محسوب می‌شود. درنتیجه عواملی مانند شرایط بد آب و هوایی، آلودگی‌های موجود در محیط، استفاده مدام از مواد شوینده و لوازم آرایش و همچنین اشعه‌های مضر موجود نمی‌توانند باعث خشکی پوست شوند. چرا که این روغن به لایه محافظی برای پوست در برابر همه عوامل آسیب‌زا تبدیل می‌شود.

پس اگر می‌خواهید پوستتان همیشه نرم و لطیف باشد و از عوارض خشکی مانند پیری زودرس جلوگیری کنید، یک راهکار طبیعی برای آن استفاده هر روزه از این روغن است.

روغن تراپی پوست

البته این خواص تنها درصورتی شامل حال شما می‌شود که روغن خراطین اصل و خالص را تهیه کنید. چرا که محصولات تقلبی و بی‌کیفیت به‌وفور در بازار یافت می‌شود. روغن خراطین زیما از منابع طبیعی استخراج شده و ساختار و خواص آن دست‌نخورده باقی مانده است. بنابراین خرید روغن خراطین زیما را می‌توان اولین قدم در مسیر تلاش برای رسیدن به ظاهری زیباتر محسوب کرد.

روغن خراطین زیما همانطور که از این محصول انتظار می‌رود، بوی تندی داشته، غلیظ و قهوه‌ای رنگ است. منبع استخراج و یا به‌عبارتی هویت این محصول کاملاً معلوم است و با یکبار استفاده اصالت و کیفیت آن نیز برای شما مشخص خواهد شد. پس حتما برای تهیه این روغن به وب سایت https://zimalab.co/ مراجعه فرمایید.

روش استفاده از روغن خراطـین

احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک ناشی از به‌کارگیری این روغن بسیار کم است. چرا که این محصول طبیعی با انواع پوست‌ها سازگار است. فقط پوست‌های مستعد جوش ممکن است با این روغن سازگار نباشند. با این‌وجود اگر قرار است برای اولین بار از این ماده استفاده کنید، بهتر است از اینکه به آن حساسیت ندارید، اطمینان کسب کنید. برای این کار می‌توانید مقداری از روغن را بر روی آرنج خود بمالید. سپس یک تا دو ساعت صبر کنید. اگر بعد از این مدت عوارضی مانند سوزش، خارش، التهاب، تاول و قرمزی مشاهده نکردید، مشخص است که به این روغن حساسیت ندارید.

و اما اثرگذاری این روغن با انجام اقدامات زیر به مراتب بیشتر خواهد بود:

  • ناحیه موردنظر را با دقت بشویید. این کار به جذب بهتر روغن کمک می‌کند.
  • سپس به مدت حداقل ۵ دقیقه این ناحیه را ماساژ دهید تا گرم شود. این کار باعث بهبود گردش خون شده و جذب روغن را بهتر می‌کند.
  • حالا بسته به وسعت ناحیه مورد نظر چند قطره روغن بر روی آن اعمال کنید.
  • پس از آن با کف دست خود، روغن را ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی ناحیه ماساژ دهید. درواقع ماساژ را باید تا زمانی ادامه بدهید که از جذب کامل روغن توسط پوست مطمئن شوید.
  • این اقدامات را دو بار در روز تکرار کنید.
  • حداقل ۳ تا ۶ ماه باید از به‌کارگیری این محصول بگذرد، تا نتایج محسوس و قابل‌لمسی را در ظاهر خود ایجاد کنید. درضمن پس از آن نیز باید روند جوانسازی بدن و صورت با روغن خراطین را ادامه بدهید. فقط در اینصورت است که می‌توانید تغییرات مثبت را حفظ و تقویت کنید.

نظرات